RSS     Despek
ماڵه‌وه‌| هه‌واڵ| وتار| دیمانه‌| ئه‌ده‌ب‌وهونه‌ر| نووسه‌ران| له‌ مێدیاکانه‌وه‌‌| رۆژهه‌ڵات‌تایمز و خوێنه‌ران| په‌یوه‌ندی
1 September 2014
بگه‌رێوه‌| ناردن بۆ دۆستان‌| چاپ| 6271 جار بینراوه‌| 105 بۆچوون|

مستەفا هیجری دەڵی حدک‌م وەک کۆماری ئیسلامی دێتە بەرچاو

19 Oct 2011
avatar
رۆژهەڵات تایمز - ناوەندی هەواڵ: دوای ماوەیەک بێدەنگی و بڵاوبوونەوەی ئەو هەواڵانەی کە باسیان لە هەوڵەکان بۆ لێک نیزیک بوونەوەی دوو لایەنی حیزبی دێموکرات دەکرد و لە کاتێک دا حیزبی دێموکراتی کوردستان لە دوا پلینۆمی خۆی دا روو بە رێبەریی و ئەندامانی لایەنەکەی تر داوای کردبوو تا هەنگاو بۆ نەهێشتنی بەربەستەکانی لێکنیزیک بوونەوەی دوو لایەن هەڵگرن، مستەفا هیجری سکرتێری حیزبی دێموکراتی کوردستانی ئێران لە تازەترین وتووێژی دا بە توندی هێرشی بۆ سەر حدک کردەوە. ئەو دیمانەیە تایبەت بوو بە وڵامدانەوە بە وتەکانی خالید عەزیزی کە لە چەندین دیمانە و ئاخافتنی جیاواز دا جەختی لە پێویستی لێک نیزیک بوونەوەی دوو لایەنی حیزبی دێموکرات و تەنانەت یەکگرتنەوەی دوو لایەنیش کردبۆوە.
مستەفا هیجری وتەکانی لە دیمانەیەک دا کە لە تلویزیۆنی تیشکی زمانحاڵی حیزبەکەی بڵاو بۆوە، بەیان کرد و لە قسەکانی دا کەسایەتی و رێبەرانی حیزبی دێموکراتی کوردستانی بە توندی دایە بەر رەخنە. هاوکات بەشێک لە فیلمی کۆنگرەی ١٣ی حیزبەکەشی بڵاو کردەوە لەو کاتەدا کە عەبدوڵڵا حەسەن زادە سکرتێری پێشووی ئەو حیزبە ساڵۆنی کۆنگرەی بە جێ دەهێشت.
لەو گرتە ویدیۆییەدا مستەفا هیجری داوای لە حەسەن رەستگار و حەسەن شەڕەفی دەکرد تا عەبدوڵڵا حەسەن زادە بۆ ناو ساڵۆنی کۆنگرە بگێڕنەوە.
سکرتێری حدکا لە وتەکانی دا جارێکی دیکە پێی لە سەر ناوگۆڕین بۆ لایەنەکەی دیکەی حیزبی دێموکرات داگرتەوە و بەشی سەرەکیی باسەکەی لەو چوارچێوەیەدا بوو.

لە بابەت بەیاننامەی "کورد مافی خۆیەتی داوای پشتیوانی نێونەتەوەیی بکا" کە لە لایەن دەفتەری سیاسی حدکەوە بڵاو کرایەوە، سکرتێری حدکا ئەو داوایەی بە داوای دەخاڵەتی نیزامی زلهێزەکان بۆ سەر ئێران پێناسە کرد و هاوکات وتی کە زۆر لە لایەنە ئێرانیەکان پێوەندیان بە ئێمەوە گرتووە و پێیان وا بووە کە ئەوە ئێمە ئەو بەیاننامەیەمان بڵاو کردۆتەوە. لە بەشێکی دیکەی قسەکانیشی دا حدک‌ی وەک کۆماری ئیسلامی پێناسە کرد و وتی: بیلاتەشبیهە ئەوانەم وەک کۆماری ئیسلامی دێنە بەرچاو کە لەو لایەوە دەڵێ ئێمە قوربانیی تیرۆریزیمی و لەو لاشەوە کاری تیرۆریستی دەکا. ئەوانیش لە لایەک دەڵێن قازانجی میللەتی کوردمان دەوێ و لەولاوەش حازر نین بۆ قازانجی میللەتی کورد ناوی خۆیان بگۆڕن.

هیجری لە بەشێکی دیکە لە وتەکانی دا بە توندی هێرشی کردە سەر خالید عەزیزی و بە چەواشەکاریی تۆمەتباری کرد. ئەوەش لە کاتێک دایە کە دوو سکرتێر تا ئێستا چەندین جار بە یەکەوە کۆبوونەتەوە بە مەبەستی دۆزینەوەی چارەسەریی کێشەکانی نێوان دوو لایەن.
ناردن بۆ تۆڕه‌ کۆمه‌ڵایه‌تی‌یه‌کان
Facebook| My Yahoo| Twitter| google| Balatarin Balatarin
ares|24 Nov 2011 - 12:28
zor zor be daxem bwxelky kurdestany rozhehlat awa reberkian heh
hawar|16 Nov 2011 - 11:41
walahy menysh har wadalam ta kak mustsfa be emash har wa dabyn!
mn kora shahidekm|6 Nov 2011 - 03:04
be nazari mn har 2 bali hdk mabastm serkrdayati aw hizba ya dabe hisabi aw lat krdnayan le bwestretawa. dabe awana dadgaei bkren . we dadgaish dakren . mn kora shahideki hdk bawkm la sali 1362 da shahid bo . bash xweni bawki mntan parast . ashado bela regay shahidantan brdawam krd!!!!!!!!!!!!!!! her hamotan dabe dadgai bekren . dabe jwabo bo xlki rojhelat pe bet be taybat bo ema bnamalay shahidan.... letan xosh nabm be hich shewazek .. be mastafay hejritawa be mamostatawa be hamo aw gandalanay ke donya dayanase dabe la dadgay saz kraw la layan melat da jwabi khyanatakantan bedanawa..... hisabi xweni shahidantan le dasteninawa .delnya bn
باران|22 Oct 2011 - 12:53
زۆرم حەز دەکرد لە قسەکانی کاک مستەفا دا جوملەیەک بۆ بەرژەوەندیی نەتەوەکەم ببینمەوە. چونکە ئەگەر زۆریش ناشیاو بێ بەڵام لە جێگایەکی ئەستەم دا جێی گرتووە. بەڵام بە داخەوە هیچم نەبیست.
دڵنیام ئەگەر بە خۆیدا نەچێتەوە لە بەرامبەر ئەو هەموو حوسنی نیەتەی کاک خالید عەزیزی، مێژوو تف و لەعنەتی دەکا
krmashan-palani|22 Oct 2011 - 11:50
mn dalem kak mustafa zor rast dakat wa hamisha raste wtua ewan chawasha karn bo xhotan la raste dadznawa chawmana kak mustafa
کاوڵانی|22 Oct 2011 - 09:30
ئەوەی ڕاستی بێ من لە شەڕە دندوکەی سەر ماڵپەرەکان وەرەز بوم ، هەر بۆیەش بەینێکە بۆچونم لە سەر بابەتەکان نەنوسیوە . نەشم دەویست لە سەر ئەم مەسەلەیە هیچ بنوسم بەڵام هاوڕێیەکی خۆشەویستم ئاگاداری کردم کە بەناوی من بۆچونێک نوسراوە ، کە چاوم بە ناوەکان دا گێڕا ناوی منی تێدا نەبو بەڵام کەسێک بە نێوی {کاولان} بۆچونێکی نوسیوە کە وێکچونێک لە ناوەکە دا هەیە ، هەر بۆیە من بە پێویستم زانی بۆچونی خۆم بڵێم . بە بۆچونی من قسەکانی بەڕێز هیجری هەر وەک هەمیشە هەق بون و هەموشمان دەزانین کە هەق بۆ لایەنی ناهەق هەمیشە رەقە ،بە باوەڕی من کاک مستەفا زۆر بە ڕێک و پێکی و واقعیانە ئاماژەی بە ڕاسیەکان کردوە و ئامادەیی حیزبیشی بو هاتنەوەی هاوڕێیانی جیا بوەوە ڕاگەیاندوە . سیاسەت لە وە ڕونتر من نازانم دەبێ چۆن بێ؟
iismail azizi|21 Oct 2011 - 15:57
mn tenya awe delYm awendei HDK be tYkel bwnewe ser qale wa bashe le gel partekani dikei roj helat , hata eger ew partei ke taze be nawe PSK damezrawe xeriki bere yan leyk nizik bwnewe bet bashtre chunke mn pem waye her chnd le gel em core syaset wanane xerik bet tenya wexti xoyan dekwjn.chwnke kak mstefa xoi guti mn be hatnewei braderani doley razi nebum.ue ta estash her delyt hatnew qet bezari danaye blyt tekel bunewe.. qedimi delyn toz le qure hel naste
ئاریان سنه یی|21 Oct 2011 - 10:18
ده بوایه کاک مۆسته فا زوتر ئاوی پاکی به سه ر لاینگه رانی که رد بایا ..به راستی قسه کانیه زور دوره له مه نتیق و زمانی دیپلۆ ماسی ..ژاریکی تر زۆر به داخه وه .بۆ سکره تیره که مان...
ناسر ئێرانپوور|21 Oct 2011 - 06:53
هه‌لسوکه‌وتی به‌ڕێز کاک خاليدی عه‌زيزی و حدک ژيرانه‌، سياسی‌ و له‌ به‌رژه‌وه‌ندی کورد دايه‌. به‌ڵام ئه‌م قسانه‌ی به‌ڕێز کاک مسته‌فا به‌داخه‌وه‌ نه‌ ژيرانه‌ن، نه‌ سياسين و نه‌ تۆزقاڵێکی نزاکه‌تی ديپلۆماتيکی پێوه‌ دياره‌. نه‌ ئه‌م زمانه‌ زمانی يه‌کگرتنه‌وه‌يه‌ و هاوڕێيانه‌يه‌ و نه‌ ناوه‌ڕۆکی قسه‌کان ڕاستن و نه‌ له‌ بواری ئيستيدلالييه‌وه‌ به‌هێزن. نازانم کام رسته‌ له‌م‌ وتاره ‌دايه‌ که‌ به‌ هاسانی نه‌تواندرێ ڕه‌ت بکرێته‌وه‌؟
هه‌روه‌تر سپاس بۆ کاک مسته‌فا که‌ هه‌رچی لايه‌نی شووينيسته‌کان، کومونيسته‌ کرێکارييه‌کان و کۆماری ئيسلامی له‌مه‌ڕ به‌ياننامه‌ی حدک ڕه‌وانه‌ی ئه‌م حيزبه‌ و کورديان کردووه‌، ته‌ئيدی کردووه‌ و ته‌نانه‌ت دڵداريشی داونه‌وه‌ که‌ ئه‌وه‌ کاری وان نييه‌! ڕه‌نگه‌ به‌ڕێز کاک مسته‌فا په‌يامه‌که‌ی خۆی بۆ جۆرج بۆش له‌بيرچووبێته‌وه‌.
هوميدم په‌يدا کردبووه‌ که‌ لانی که‌م دوو لايه‌نی حيزبی دێموکرات يه‌کتر ده‌گرنه‌وه‌ و پرش و بڵاويی هێزی لاوازی کورد نه‌ختێک که‌م ده‌بێته‌وه‌ که‌ چی به‌ڕێز کاک مسته‌فا وريا و ئاگاداری کردينه‌وه‌ که‌ خه‌ونی وا وه‌دی نايه‌. به‌ڕاستی به‌داخه‌وه‌. بريا وا نه‌با.
ڕه‌سووڵ سوڵتانی|21 Oct 2011 - 02:02
ئافه‌رم کا مسته‌فا کوره‌ به‌ خودا تۆ پیاوی ئاوا ده‌بێ قسه‌ کردن به‌شه‌ره‌فم له‌ هه‌موو دنیادا ورد و درشتی مرۆڤی ئه‌م زه‌وییه‌ تاقی بکه‌یه‌وه‌ نازانێ قسه‌یه‌کی ئاوا بکا به‌ خودا بۆشیان بنووسی نایکه‌ن. به‌ راستی باره‌قه‌ڵڵا ئه‌من وه‌ک خۆم ده‌مێک بوو ده‌مزانی کاک مسته‌فا بلیمه‌ته‌ وه‌باڵ به‌ستۆم
ئاگری|21 Oct 2011 - 01:27
ده‌فه‌رمو حدک داوای یه‌ک گرتن له‌ کێ ده‌کا!! وه‌ڵا قور به‌سه‌ر ئه‌و میله‌ته‌ی چاوی له‌ ده‌ستی تۆیه‌ کاک مسته‌فا....
بێریڤان - ورمێ|21 Oct 2011 - 00:37
به‌داخم بۆ ئه‌و شیوه‌ قسه‌کردنانه‌ی کاک مسته‌فا،کاک مسته‌فا گیان تۆ ئه‌وه‌نده‌ نازانی دوو حیزبی لێک جیا چۆن یه‌ک ده‌گرنه‌وه‌ ! یه‌کگرتنه‌وه‌کاتێک مانای واقعی خۆی ده‌دا که‌ پێکه‌وه‌ لکانێک له‌ دوو شتی لێکجیا بۆوه‌ یا له‌ت وکوت بوو بێته‌ ئاراوه‌ ،جا ئه‌گه‌ر کاک خالید وهاورێیانی ده‌ڵێن با یه‌ک بگرینه‌وه‌ باش ده‌زانن که‌ له‌ت بوونه‌ و ده‌یان هه‌وێ قه‌ره‌بوی ئه‌و له‌ت بونه‌وه‌ بکه‌ن ئه‌وه‌ش ته‌نیا رێگایه‌ئه‌و رۆ له‌برده‌م خه‌ڵکی کورد له‌ رۆژهه‌ڵاتی کوردستان ،باشه‌ کاک مسته‌فا تۆ که‌ دژ به‌ یه‌کگرتنه‌وه‌ی بڵێ باشه‌ ده‌چینه‌ ده‌به‌ره‌یه‌کی یه‌کگرتوو ،هه‌ر جارێک قسه‌یه‌کی خێر بۆ قازانجی خه‌ڵکی کورد بکه‌ پیاوی چاک ،تۆ وه‌ک به‌ قه‌ول درێژه‌ ده‌ری رێگای قاسملوو ی !!!!!!ته‌واوی قسه‌ خێره‌کانی کاک خالید ت به‌ خه‌لک فریودان و چه‌واشه‌کاری وو شوبهاندن به‌ کۆماری ئیسلامی وه‌سف کرد ،قسه‌کانی ئێوه‌ راست وه‌ک ئیداره‌ی سه‌بت و ئه‌حواڵی کۆماری ئیسلامێ که‌ده‌چی نێوێک به‌دڵی خۆت بۆ منداڵه‌که‌ت دابنێی ده‌فته‌رێکت له‌ پیش داده‌نێن پره‌ له‌ ئه‌بو زه‌ر ، ئه‌بوتالیب ،عه‌سکه‌ر ، ره‌زا و مه‌هدی وووووو له‌ئاکامدا که‌ هیچیانت به‌دل نابێ بۆخۆیان نێوێکت بۆداده‌نێن، ئێوه‌ش کارێکی باش ده‌که‌ن نێو بۆ خه‌ڵک داده‌نێن ریگربن له‌به‌ر ده‌م دانانی نێو باسه‌ ئێوه‌ نێوی خۆتان بگۆرن با حیزبه‌ فارسه‌کان لێیان تێک نه‌چێ ئێمه‌ کێین و ئێوه‌ کێن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Diyako|20 Oct 2011 - 17:56
کۆماری ئیسلامیش حدک بە "منحلە" دەزانێ.
کاک مستەفا هیچ، گەنجەکانی ئەو حیزبەم پێ سەیرە کە ئەوانیش هەر بە هزر و چاوی کاک مستەفا دەرواننە دەوروبەر!
مەریوان|20 Oct 2011 - 16:21
کەم وەختی و سەرقاڵی کارو ژیان، دەرفەتی کەمیان هێشتۆتەوە مرۆڤ کاتی خۆی تەرخان بکا و جگە لە بابەت زیاتر لە هەشتا ژێرنووسیش بخوێنیەوە. بەڵام ئەو بابەتە و لایەنگریم بۆ یەکڕیزی حیزب!! (بۆچوونەکانی خۆم لە وتارێک دا، بەمزووانە بڵاودەکەمەوە!) سەرنجی ڕاکێشام و سەرەرای ئەم بابەتە و بۆچوونەکانی ژێریشی گوێم بۆ قسەکانی کاک مستەفاش ڕاگرت، لە ئاکام دا پێکەنیم و خۆمانم (ئێوە و ئێمە) پێگوناح بوو، لەبەر ئەم هۆیانە:
1. بەبڕوای من ڕۆژهەلات تایمز ئەو سەردێڕەی بۆ بازار گەرمی هەڵبژاردووە، دەکرا شتێکی دیکە هەڵبژێرن، بەتایبەت ئێستا کە لە هەردوولای دێموکرات ئەندامانی ئەو حیزبە دڵیان بۆ یەکگرتنەوە لێدەدا، هەلبژاردنی ئەوەندە لە قسەکانی کاک مستەفا و کورتکردنەوەی، بەم شێوەیە! دیسان ناکرێ بێ‌مەبەست بێ.
2. نامەوێ پاساو بۆ قسەکانی کاک مستەفا بێنمەوە (لەگەڵ زۆریان نیم و دەشزانم کاک مستەفا لە نموونە هێنانەوەدا باش نی‌یە هەرچەند دووجاریش گووتی بیلا تەشبیهـ). بەکورتی شتێکی تازەی نەگوتووە کە ئاوا هەڵڵای لێدروست بووە، لە ڕۆژی یەکەمی لێکدابڕانەوە ئەو شتانە دووبارە و سەدبارە کراونەوە، دڵنیام هەموومان گوێمان لە شتی زۆر خراپ و ناشیرین بووە، بەداخەوە.
3. بۆیەش پێکەنیم چونکە هەرچەند ڕۆژێک پێش ئێستا کاک خالید بەشێوەی خۆی باسی یەکگرتنەوەی کردبوو ئاوا خەڵک باسیان دەکرد و بۆچوونیان بۆ دەنووسی، ئێستاش کاک مستەفا بەشێوەی خۆی باسی یەکگرتنەوە دەکا ئاوا خەڵک باسی دەکەن و بۆچوونی بۆ دەنووسن.
4. حیزبی خۆمان هەروەک هیچ ڕێگایەکی لەبەردەم نەمابوو بێجگە لە لێکدابڕان، وردە وردە بەرەو ئەوەدەچین کە بێجگە لە یەکگرتنەوە رێگایەکی دیکەمان بۆ نامینێتەوە، بژی تەبایی و یەکڕیزی.
5. خۆمانم پێگوناح بوو، چوونکە زۆربەمان بێ‌ئەوەی بیر بکەینەوە دەکەوینە بەرەی دژ بەیەک لە پێناوی هیچ دا.
qereni|20 Oct 2011 - 15:58
slaw hawryani brasti zweram pa naxwsha bo kaka kak mastfa bam jore qsi kerd chonka tnya dli doshmanani kurdi xwsh kerd pashnyarkam hae la namek da am nzrani bo kaka mstfa bnran bashkam ba xoi da bchetewe
دیلمان|20 Oct 2011 - 15:39
به‌راستی ئه‌و جۆره‌ بیر کردنه‌وه‌ زۆر خه‌ته‌رناکه‌. من دڵنیام کاک مسته‌فا به‌و بیرو بۆچوونه‌وه‌وه‌ له‌ داهاتوودا توشی شه‌ڕی برا کۆژیمان ده‌کات. نازانم چۆن ده‌توانین کۆتایی به‌م جۆره‌ بیر کردنه‌وانه‌ بێنین. به‌ڵام هیوادارم تا ئه‌و رۆژه‌ی ئه‌و بیره‌ به‌سه‌ر کهاک مسته‌فاو که‌سانی وه‌ک کاک مسته‌فا دا زاڵه‌ رۆژهه‌ڵاتی کوردستان رزگا نه‌بێت.
ئیدریس هەمزەیی|20 Oct 2011 - 15:25
به‌ ڕای من کاک مسته‌فا گه‌وره‌ترین خزمه‌تی به‌ حدک کرد به‌ تایبه‌تی بۆ به‌ هۆی ئه‌وه‌ی ئه‌و که‌سانه‌ی که‌ پێیان وایه‌ حدک له‌ رێبازی خۆی لای دابوو که‌ به‌ خۆشییه‌وه‌ زۆریش که‌من و ته‌نیا له‌ ناو ریزه‌کانی حیزب دان ، بیلامانێ کاک مسته‌فا چاکی تێگه‌یاندن که‌ بۆچی حدک نه‌یتوانی له‌گه‌ل کاک مسته‌فا و هاورێکانی که‌ خۆشیان قه‌بوول نییه‌ ، له‌ یه‌ک حیزب دا بن. هیوادارم کاک مسته‌فا لانی که‌م داوای لێبوردن له‌ بنه‌ماڵه‌ی شه‌هیده‌کان بکا که‌ له‌و چه‌ند ساڵه‌ی دوا جیابوونه‌وه‌ له‌ پێناو گه‌له‌که‌یان دا بوونه‌ قوربانی و دژی جمهوری ئیسلامی خه‌باتیان کرد و شه‌هید بوون.
هیوادارم کاک مسته‌فا رۆژێک دانه‌یه‌ که‌ لووله‌ی تفه‌نگه‌کانیش له‌ حدک بکات به‌و بیانووه‌ که‌ هارێکانی حدک و کۆماری دژی گه‌لی به‌ یه‌ک چاو چاو لێ ده‌که‌ن. دڵنیام سه‌رکه‌وتنه‌کانی حدک له‌و چه‌ند ساڵه‌دا شۆکێک بووه‌ بۆ کاک مسته‌فا و هاوڕێیانی بیر فراوانی له‌ حدکا دا.
هەژار|20 Oct 2011 - 14:42
بۆ کاک shoresh
کاکە گیان تۆ منت قەبوڵ نەبێ و لە گەڵ کۆماری ئیسلامی و تیرۆرەکانی بەراوەردم بکەی و منیش تۆم قەبوڵ نەبێ، لە کۆنگرەدا چ بکەین؟ بۆ چما کێشەمان کێشەی کۆنگرەیە یان کێشەی یەکتر قەبوڵ نەکردن؟
تۆ دەبێ لە پێشدا کێشەکان چارە بکەی و دوایە بچیە کۆنگرەوە. چما لە کۆنگرەدا چ موعجیزەیەک ئەنجام دەکرێ کە چاردە کنگرەی تا ئیستای حزبی دێموکرات نەیکردوە؟
هەورامیلە|20 Oct 2011 - 14:34
بەڕێزان ئەم کاتەتان باش
بەڕاستی کاکتێک لە فەیسبووک بینیم کە نوسرابوو کاک موستەفا لە تیشک قسان دەکا لای خۆم بیرم لێ کردەوە کە سەد در سەد باسی هاتنی خامنەیی بۆ شاری پاوە ئەکات و تەجزیە و تەحلیلی ئەکات کە خەڵکی ئەو ناوچەیە چۆ بەرخوردیان لە گەڵ ئەو قەزیە کردوە .
بەڵام بەداخەوە لە جێگای ئەوەی کە بۆیان پرسیار بێت لە شارێک کە سێ ئەندامی دەفتەری سیاسی و حەوت ئەندامی کومیتەی ناوەندی حیزبەکەی کاک موستەفا خەڵکی ئەوشارەو دەوروبەرین بۆچی ئەوەندە پێشوازی گەرم و گوڕ لە خامنەیی کەراو بەشێکیش لەو صەڵکەی پێشوازی لەو زاتەکرد ئەگەر بنەماڵی ئەندامانی دفتەری سیاسی و کومیتەناوەندی نە بووبن بەدڵنیایەوە خزمانی نێزیکی ئەوان بوون .
بەڵام کاک موستافا وەک دەڵێن خانە ازپی پس ویران است خالە درپی نقش ایوان است ئەوە باری لاری حدکایە و خوار بووە هەر ئاوا دەڕوات .
بەڕێزانی حدک تکایە وازیان لێ بێنن و بەتایبەت کاک خالید ئەو بارە بەجەنابت ڕاست نابێتەوە تاییییییییییییییییە .
قازی|20 Oct 2011 - 14:22
داوا له‌ به‌ڕێوه‌به‌رانی ڕۆژهه‌ڵات تایمز ده‌که‌م که‌ دواین وتوێژی کاک خالید عه‌زیزی سه‌باره‌ت به‌ حدک و حدکا و هه‌ر وه‌ها وتوێژه‌که‌ی کاک مسته‌فا هیجری له‌ ته‌نیشت یه‌ک دانێن و با خه‌ڵک قه‌زاوه‌تی خۆیان بکه‌ن. سپاس
مهاباد|20 Oct 2011 - 13:59
به داخم
حه‌مه‌تاڵ|20 Oct 2011 - 13:38
به‌راستی نه‌مزانی قسه‌کردنی کاک مسته‌فا به‌تایبه‌ت له‌و وتووێژه‌ ناشیانه‌یه‌دا ئه‌وه‌نده‌ ساوا ده‌بوو. هه‌رنه‌بێ به‌شێک له‌ کورد له‌ کوردستانی رۆژهه‌لات ئه‌و پیاوه‌ به‌ رێبه‌ری جوڵانه‌وه‌ ده‌زانی. کاک مسته‌فا سیاسه‌ت و کوردایه‌تێ وسه‌ر کردایه‌تی حدکا له‌به‌ر ده‌م یه‌کگرتویی کورد له‌ رۆژهه‌لاتی کوردستان کۆسپ و له‌مپه‌رن هیوادارم هه‌ل له‌ ده‌ست نه‌ده‌ن و باش بیر بکه‌نه‌وه‌ ، سلاو له‌ حیزبی دێموکراتی کوردستان کوێربم بۆ قاسملوو چ که‌سانیک درێژه‌ده‌ری رێگای ئه‌ون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!
shoresh|20 Oct 2011 - 13:22
Berezani bochon nos u xwenerani xoshewist
Bashtre eme layengrani yekgrtnewe le ser em peshniyarei kak Mistefa bedwein , ke delet ba be qeid u shert beshdari kongrai 15 i hizb bekan u nazereki belayenish nezaret bekat. bashtrin peshniyare u zorish bashi topekei xestote desti kak Xalid
ئومێد|20 Oct 2011 - 12:37
تۆپه‌که‌ له‌مه‌یدانی حدکا دابوو ، به‌ گوشار شووتی ئاخریان به‌ کاک مسته‌فا لێدا ، شروشتێیه‌ لاقی خوار شووت خوار لێده‌دات ، بۆیه‌ ئه‌و شووته‌ خراپه‌ی کاک مطصفی تۆپه‌که‌ چۆ ئاوت و په‌ڕیه‌ نێو خه‌ڵکی ته‌ماشاچی ، با بزانین چی لێ دێته‌وه‌ هه‌تا چرکه‌ی کۆتایی.
سەردەشت|20 Oct 2011 - 12:29
سڵاو و ڕێز ،
بە باوەڕی من ئەو سەرلێشێواویە دەگەڕێتەوە بۆ ئەوە کە حیزبەکانی کوردستان بە گشتی هەر لە سەرەتای دروست بونیانەوە لە سەر بیر و باوەڕ و بناغەێکی زانستی و نەتەوەیی دانەمەزراون ،خەبات و تێکۆشانی سیاسی و حیزبیان گرێداوە بە چوار چێوەی وڵاتانی داگیرکەرو لە پێناو بە ڕەسمی ناسینی حیزبەکەیان لە لایەن ڕژیمە داگیرکەرەکەوە،و زوربەی ئەو کەسانە کە ڕویان لە حیزبەکان کردوە و بونە ئەندام و پێشمەرگە بە هۆی ناهوشیاری سیاسی و ناتەوەییەوە و شوێن کۆمەڵێک شیعاری بریقەدار و نانەتەوەیی سەرکردایەتی حیزبەکان کەوتوون کە ئەو دروشمانەش ڕۆژ لە دوی ڕۆژ بە هۆی هوشیار بونەوەی چینی خوێندەوار و ڕۆشنبیری کوردەواری بەرە بەرە بەیخ و نرخی خۆی لە دەست دەدا. بەڵام ئەوەی مەبەستمە بیڵێم ئەوەیە کە ح د کا بە سەر کردایەتی بەڕیز مستەفای هیجری، هیچ بەرنامە و پرۆژەێکی نەتەوەییان نەک هەر نییە بەڵکو باوەڕیشیان پێی نییە ئەوان تەنیا لە چواچێوەی ئێران دا باوەڕیان بە مافی کورد هەیە و حزرن لە گەڵ پانارانیستەکان دانیشن لە گەڵ هەموو لایەنەکانی غیری کورد هاوپەیمانی بکەن ،بەڵام حازر نین لە گەڵ حد ک دانیشن بۆ بەرژاوەندی نەتەوەیی واز لەو لووت بەرزیەی بهینن.
عومه‌ر مه‌حمودیان|20 Oct 2011 - 12:17
هه‌رچه‌ند شاعیر نیم و ئه‌وه‌ی لێی حالی نیم شێعر نوسینه‌ به‌ڵام ئه‌م هه‌ڵویسته‌ وای لێ کردم دێرێک شیعرم بێت ئه‌ویش شێعری تێهه‌ڵکێش که‌ نه‌ وه‌زنی هه‌یه‌ نه‌ قافیه‌، هه‌رچۆنیک بێ هات.

قوڕ به‌ سه‌ر ئه‌و دوژمنه‌ی هیوای به‌ به‌ندیخانه‌یه‌
به‌دبه‌خت ئه‌و که‌سه‌ی هیوای به‌م دێمۆکراته‌یه‌
saman|20 Oct 2011 - 12:12
من وای دادەنێم کاک مستەفا راست دەکا،وە ئەوان قازانجی گەلی کوردیان ناوێ بۆیە ناوی خۆیان ناگۆرن.بەڵام تکایە تۆش کاک مستەفا دەکرێ بە گەلی کورد بڵی قازانجی کێت دەوێ کەوا سوری لە سەر ئەوەی بەزۆر ناو بە حیزبێکی دیکە بگۆری؟ هەر ئەو گەلەیی بۆ ماوەی چەند سالە داواتان لێ دەکا لە تۆو لە حیزبەکەت کە ئەگەر قازانجی گەلی کوردو لەبەرچاوە لە کەری شەیتانی وەرنە خۆار وە دەست لەو داوا بێجێیە هەلگرن، پێت وانێ خەلک حەقی خۆیەتی لێتان بەگومان بێ، کە ئێوەش قازانجی وە خۆاستی گەل نێ وا سورن لە سەری.
fred|20 Oct 2011 - 11:57
مرۆڤ زاتەن دەسەڵاتخوازە * سیاسەتیش =دەسەڵات جا مرۆڤیکی زاتەن دەسەڵاتخواز سیاسەتخوازیش بێت ئەوە دەبێتە مرۆڤێکی دەسەڵاتخوازی بە تەوانی٢..ئەو ڕێبەرانەی حیزبەکانی رۆژهەڵاتیش(کۆمەڵەکان و دێموکراتەکان) زۆربەی تەمەنیان لە ناو ئەو حیزبانە دا بەسەر بردوە و تا ئێستاشی لەگەڵ بێت نە بە دەسەڵات گەیشتوون و نە بەو ئامانجانەی کە لە سیاسەت کردندا هەیانبووە بۆیە نەگەیشتن بەو ئاواتانە ئەوانی توشی نەخۆشیەک کردوە بە ناوی کینە(حقدە) و چۆن زۆربەی ئەوانیش تەمەنیان لە سەروی ٥٥ ساڵە و ئۆمێدی گەیشتن بەو ئاواتەیەش لە داهاتوویەکی نزیکدا زۆر لاوازە و هەست بە ئاوا بوونی خۆری ئەو ئاواتەیان دەکەن ئەو نەخۆشیە لە دەسەڵات گرتن بە سەر گروپێکی چوکدا خۆی نیشان دەدا و بە هیچ شێوەیەکیش حازر نین لە دەستی بدەن بۆیە بە ڕای من تا خەڵکی رۆژهەڵات بە تایبەت نەسڵی تازە چارەنووسیان لە دەست ئەو مرۆڤانە دا بێت حاڵیان لەوە خۆشتر ننابێت کە ئێستا هەیانە.بە ڕای من خەڵکی رۆژهەڵات و نەسڵی تازە دەبێیت لە بیری دامەزراندنی حیزبێکیتردابێت و لەگەڵ رێز گرتن لە هەموو زەحمەت و تیکۆشانی ئەر ڕێبەرانە(ئەوانەی ئەو نەخۆشیەیان گرتووە) لە پەراوێز بخەن و بۆخۆیان چارەنوسی خۆیان و نەتەوەکەیان بە دەستەوە بگرن و چیتر نەهێڵن چارەنووسی نەتەوەکەیان ببێتە قوربانی کێشەی شەخسی و بەرژەوەندی تاکەکەسی چۆن ئەگە زیگمۆند فرۆیدیش زیندوو بێتەوە ناتوانێ نەخۆشی ئەوانە چارەسەەر بکات.لە گەڵ رێزم بۆ هەموو زەحمەت و تێکۆشانتان چۆن دەزانم زۆریشتان زەحمەت کێشاوە بەڵام بە داخەوە ئەورۆ ئاواتان لێ هاتوە.
چیا|20 Oct 2011 - 11:43
من زۆرم پێ خۆش بوو کاک مسته‌فا ئه‌م قسانه‌ی به‌ روونی و راشکاوانه‌ هێنایه‌ به‌ر باس، هه‌رچه‌ند به‌ قه‌ولی خۆی ته‌شبیهات نه‌بێ زۆر ناسیاسیانه‌ و ناژیرانه‌ بوو به‌ڵام لانیکه‌م ئه‌و به‌ ناو پڕۆژه‌ی یه‌کگرتنه‌وه‌ی دێموکڕاتی چه‌ند ساڵێک وه‌دره‌نگ خسته‌وه‌ به‌ خودای من بۆ سیاسیه‌کانی حدک نیش زۆر به‌ داخم که‌ خۆیان ئه‌وه‌نده‌ سووک ده‌که‌ن له‌ بارانبه‌ر وه‌ها که‌سانێک که‌ خۆیان به‌ دێموکڕات ده‌زانن، ئه‌وان دڵسۆزی بۆ نه‌ته‌وه‌ و بنه‌ماڵه‌ی دێموکڕات به‌ پڕوپاگه‌نده‌ لێک ده‌ده‌نه‌وه‌ و چه‌واشه‌کاری، باشه‌ جه‌نابی کاک مسته‌فا بۆ باسی ئه‌و خاڵه‌ ناکه‌ی که‌ جه‌نابی مامۆستا به‌ خاتری وه‌لا نانی ئه‌و خاڵه‌ له‌ ئه‌ساسنامه‌ ساڵۆنی کۆنگره‌ی 13ی به‌ جێ هێشت؟
ئه‌وه‌ چه‌واشه‌کاری نیه‌ به‌ڵام حوسنی نیه‌تی دۆستانی حدک چه‌واشه‌کاریه‌؟
سیامند|20 Oct 2011 - 11:31
نه‌خۆشی خۆ به‌زل زانین به‌داخه‌وه‌ زۆر یه‌ک له‌ ڕێبه‌ران وحیزبه‌کانی کوردستانی گرتۆ که‌ به‌داخه‌وه‌ له‌ قسه‌و کرداری ئه‌وان دا زۆر به‌جوانی دیاره‌..کاک مسته‌فاگیان چاوه‌که‌م جه‌نابت 3ی ئیشتبای گه‌وره‌ ده‌که‌ی یا پێت ده‌که‌ن
یه‌که‌م لات وایه‌ خه‌لکی کوردستان مڵکی مالی بابی ئیوه‌وحیزبه‌که‌تانە..
دووهه‌م . چاوت گرتۆ لات وایه‌ خه‌لکیش وه‌ک جه‌نابت هێچ نابینن ،ئه‌گه‌ربت زانی با خه‌لک ئیستا چه‌ند وشیارن بڕیک وه‌خۆده‌هاتی وه‌ وشیاری ئه‌و فه‌رمایشتانه‌ت ده‌بی که‌ ئاوا بی مه‌سئولانه‌ خۆت ده‌بری وده‌ش درووی
سهه‌م:کاکی خۆم دسته‌و داوین بوونی ته‌وهین وناوی ناحه‌ز له‌ حدک ده‌ردو ده‌وا ناکا .جه‌ماعه‌ت ..لاده‌ر ..سازش کار.. کاکی خۆم وه‌دوای ڕێ حه‌ل که‌وه‌ خه‌لکی کوردستان هه‌م حدکا ده‌ناسن‌هم حدک به‌ئاواتم جه‌نابت وده‌وروبه‌رت بۆ جاریکیش بی بریک سیاسی و بە نزاکەتەوە قسه‌پکه‌ن ..
ara|20 Oct 2011 - 11:30
layak rastada, datwanm blem lekdanawa a na , balam wtakani kak mstafa ziyatr la shw telefzweni dachu, kaba zor peyankrdbu, xozga bo xoi jarekitr gwe la wtakani bgretawa.
ئازاد خضرنیا|20 Oct 2011 - 11:15
زۆر بە داخەۆە تا ریبەری ئاۆامان هەبیت ژیانمان لە ۆەی خۆشتر نابیت
Hejir|20 Oct 2011 - 10:30
Kaki Be rez Mostefay Hicri herchi fermoye heqi xiyeti, belam be daxm bo ew lawaney ke dayk u bawkekanyan be hezar zehmet mndalekanyan perwerde krdot heta boyan bbn be dari beri,, bone peshmergey kurdistan! Belam seryan le xaneqay kak mstefay hel henawete dere u debet bbn be derweshi em braderane?!!!! Hiwadarm wexeber ben u regay kurdayeti le hizbayeti ciya bkenewe!!!! Be hiway em roje!!!!!!! 
Hadi qQubadi|20 Oct 2011 - 10:30
badaxawa bo barez mustafa hejry,,,ba rasty shewazy qsa krdn baw shewaza nabet....
azad|20 Oct 2011 - 09:51
hawreyani barezi rojhelattimes bo chi bas la sar aw basha nakan ka kak mstafa dalet bradarani hdk ba be hich marju shartek ben la kongrai 15 bashdar bin !!
دیاکۆ|20 Oct 2011 - 08:46
من ئه زانم کاک خالید وه ڵامی ئه م وتانه ی کاک موسته فا ناداته وه،
.........
karwan|20 Oct 2011 - 07:55
بازیی یه‌کێتی و یه‌کگرتنه‌وه و ته‌ماشاگه‌رانی توونی ئه‌و بازییه‌!
له‌ ماوه‌ێ ده‌ ساڵی ڕابردوو دا پڕشوو بڵاویی و لێکدابڕانی یه‌ک له‌ دوای یه‌ک و بێ ده‌سته‌وستانی و ناکارمه‌یی دوو تاێبه‌تمندیی سه‌ره‌کی و زه‌ق و به‌رچاویی فیدراسیوونی تیمه‌کانی بازیی کوردستانن (جووڵانه‌وه‌ی کوردیی) . ئه‌و دوو تاێبه‌تمندیه نه‌ته‌نیا له‌ جیدیه‌ت، قوورسای و گرینگی بازیه‌که‌ (جووڵانه‌وه‌ی کوردیی) به‌ڕاده‌یه‌کی سه‌ر سوور هێنه‌ر که‌م کردۆته‌وه‌، به‌ڵکوو هه‌ر هه‌وڵ و تێکۆشانێک له‌ پێناویی دووزینه‌وه‌ێ‌ چاره‌سه‌ریکی گوونجاو بۆ ده‌ربازبوون له‌و قه‌ێرانه‌ له بازییدا و داڕه‌شته‌یی تیمه‌کاندا بێ‌که‌ڵک و بێ ناوه‌رۆک کردووه‌.
دوو کۆنسێپپتی که‌ له‌ وڵامی ئه‌و دوو دیارده‌یه له‌ بازیه‌که‌دا زۆر جار قسه‌ و ده‌مقاڵه‌ی سواو و بێ که‌ڵکی له لاێه‌ن مربییه‌کان، بازیکوونه‌کان و تماشاگرانه‌وه‌ لێده‌که‌وێته‌وه بریتین له‌ دیالۆگ و یه‌کگرتنه‌وه‌ی بازیکوونه‌ لێکدابڕاوه‌کان و به‌ شێوه‌یه‌کی گه‌شتیتر پێک هێنانی فیدراسیونێکی یه‌کگرتوویی بازیی (به‌ره‌)‌.
شتێکی زۆر ئاسایه‌ که ئه‌و باسانه ‌ جێگای گوومان و تێڕامان بێت. ده‌ردۆنگی له‌ به‌ر ئه‌و ڕاستییه که بازیگه‌رانی سه‌ره‌کی بازیی جوودایی و لێکدابڕان (هه‌موو لاێه‌نه‌کان) له‌و کاته دا بازیی جوودابوونه‌وه‌یان بردۆته‌وه‌، خه‌ریکن بازیکیتریش ده‌ست پێده‌که‌ن که له‌ گه‌ڵ فلسه‌فی بازیی یه‌که‌م (که‌ بازیی جوودابوونه‌وه‌یه‌) یه‌کناگرنه‌وه‌. جا بۆیه‌ هێنده‌ک له ته‌ماشاگرانی بازیی ئه‌و پرسیاره ساده‌ و ساکاره‌ له‌ خۆیان و له‌ بازیکونه‌کان کردوه که بازیی جیابوونه‌وه و دابڕان بۆچی و بازیی یه‌کگرتنه‌وه‌ و یه‌کگرتوویی چه‌لۆن؟

وڵامی پرسیاریی بازیی یه‌که‌م تا ئه‌و جێگایه که ده‌گه‌ڕێته‌وه‌ سه‌ر تیمی قه‌دیمی و به ئه‌زموونی حیزبی دێموکرات له‌مێژه له‌ لاێه‌ن ده‌مڕاستان و مربیان و حتا بازیکوونان و ته‌ماشاگرانی ئه‌و تیمه‌وه‌ دراوه‌ته‌وه "هه‌م هیجریی، هه‌م عه‌زیزیی و هه‌م حه‌سن‌زاده" له‌گه‌ڵ ئه‌وه‌ که زۆریان خۆ به‌وه‌وه ماندوو کرد تێڕۆانینیکی ئه‌قڵانی بۆ ئه‌و بازیه‌ ‌ بدۆزنه‌وه‌، (هێڵه‌ گه‌شتیه‌کانی بازیی یا خۆ گوێندان به مربئ تازه‌ و له ئافسایدابوونی هێنده‌یه‌ک له بازیکوونه‌کان) به‌ڵام زۆر زوو به‌و ئاکامه گه‌یشتن که ئه‌و جۆره‌ بازیه‌ ئه‌وه‌ خۆماندووکردنێکی له‌ خۆڕاییه‌ و ئه‌و شێر و ڕیوویی هێنانه‌وه‌ حتا خۆشێان قانع ناکا و بۆ ئه‌و بازیه نه مه‌ێدان، نه تۆپ و نه بازیکون گیر ناکه‌وێت و ته‌ماشاگریشی یه‌کجار که‌مه‌. هه‌ر بۆێه‌ زۆر به‌ ڕاشکاویی ده‌رکاندیان که ئه‌و بازییه هه‌ر دووک لا خۆی لێ ده‌پارێزن چوونکه‌ کێشه‌کان شه خسی و له‌ ڕاده‌ی نه‌حاوانه‌وه‌ی بازیکوونه‌کان زیاتر ناڕوات. هه‌ر چه‌ند هۆکاریی پێکه‌وه هه‌ڵنه‌کردنی ئه‌و بازیکوونانه‌ بۆ ئێمه زۆر ڕوون و ئاشکرا نییه‌، به‌ڵام هه‌ر له‌و کاته‌ش دا لاوه‌کی بوونی ( سیاسی نه‌بوونی) بازیه‌که‌ سه‌رکیترین گرێپووچکه‌یی پێک نه‌هاتنی بازیکی دوو لاێه‌نه‌ی یه‌‌ک گرتنه‌وه‌یه‌‌.
ئه‌و قێرانه‌ی‌ که‌ تیمی حیزبی تووشی ئینشعاب کرد زۆرتر قه‌ێرانێکی ڕه‌وانی - کۆمه‌ڵایه‌تییه‌ که له قاڵبی بازیکی ته‌شکیلاتی دا خۆی ده‌رخست. بۆ ئه‌وه که‌ ته‌ماشاگر بزانێت که ئه‌و قه‌ێرانه‌‌ چه‌نده‌ قووڵ و مه‌ترسی هێنه‌ره‌، هه‌ر ئه‌وه‌ند به‌س که بازیکوونه‌کان که ساڵه‌های ساڵ هاوتیم بوون و ئاواتێان بردنه‌وه‌ێ بازیه‌کانیتر بوو ، به‌ بێ هیچ کێشه‌یه‌ک له سه‌ر فلسه‌فی چلۆنی بازیکردن، ته‌نیا له به‌ر زۆق و سلیقه وتوورڕیی بازیکوونه‌کان هه‌م تیمه‌که‌ی خۆێان (حیزب) و هه‌م بازیه‌کێان (جووڵانه‌وه‌ی کوردستان) کرده‌ قووربانی ئیشتیا و ئاره‌زوو، ڕه‌قوو تووڕیی و کێشه‌ شه‌خسیه‌کانی خۆێان له‌ هه‌مبه‌ر یه‌کتریی دا.

ئێستا وه‌ک بازیکوونی تازه واردیی جوودابووه‌کان عه‌زیزیی وه‌ته‌نی : به‌ دۆای دابه‌شبوونی تیمدا، بازیی یه‌کگرتنه‌وه‌ ده‌ستی پێکردووه و هه‌ر ڕۆژ تۆپی بازیی له مه‌ێدانی یه‌کێان له عه‌رزیی ده‌درێت. که‌چی معلووم نییه ئه‌و بازیه بۆچی ده‌ستی پێکردووه‌! که‌چی بازیکوونی به‌ته‌مه‌ن لاێه‌کیدیی به‌عالم ئاشکرا ده‌ڵی من مه‌ل ناده‌م به بازێکیتر و هیج به‌ربستێکیان له سه‌ر ڕیی نییه بێنه‌وه بۆ تێمه‌که‌ی ده‌خۆن!

دیاره هه‌ر وه‌ک گووتمان هیچ معلووم نییه ئه‌و بازیکوونانه بۆ ده‌بێت له هه‌مبه‌ر یه‌کتردا بازیی بکه‌ن و ناتوانن پێکه‌وه بازیی. چوونکه‌ ئه‌گه‌ر مه‌بست له‌ یه‌کگرتن و یه‌کگرتنه‌وه‌ خزمه‌ت به بازیی ئه‌سڵی بێت ( کێشه‌ی کورده) و زمینه‌ی ئه‌و هه‌نگاوه‌ ئاماده‌یه، ئه‌و یه‌کگرتنه ده‌بێت له سه‌ر‌ چه‌ بنه‌مایه‌ک بێته‌ ئاراوه‌؟ بۆ نموونه‌ بازیکوونه‌کانی دابه‌شبوو به‌ سه‌ر ئه‌و دوولاێه‌نه‌ ده‌بێت له سه‌ر چه‌ بنه‌مایه‌ک یه‌کگرنه‌وه‌ (چوونکه کێشه‌که‌ له‌ سه‌ر بازیی ئه‌سڵی نییه‌ به قسه‌ی خوودیی خۆیان). ئه‌گه‌ر کێشه‌که نه‌حاوانه‌وه، ئیشتیا و زه‌وق و سلیقه‌ و گریپووچکه‌ ده‌روونییه‌کانه‌ی بازیکوونه‌کانه‌، بۆچی ناویی ده‌نێن یه‌کگرتنه‌وه‌ و دیسانیش هه‌وڵده‌ده‌ن که قالبێکی سیاسی بۆ دابه‌تاشن. باشتر وا نییه‌ له پشتی پرده‌ به‌ هاوکاریی چه‌ند پسپۆریکی ده‌رووناسی و کۆمه‌لاێه‌تی دانیشن و ئه‌و گرێپووجکانه بکه‌نه‌وه‌ و ده‌ست له‌و بازیی منداڵانه‌ی یه‌کگرتنه‌وه‌ له سه‌ر ڕاگه‌ێنه‌ گه‌شتێه‌کان هه‌ڵگرن. به‌ تاێبه‌تی ئێستا زۆر باوه‌ که هه‌ر تێمه بۆ ئه‌وه‌ باشتر بازیکوونه‌کانی ڕا بێنێت چه‌ندین پسپۆریی ده‌روونناسی و ته‌ندرووستی له‌ ئیکپکه‌یدایه‌.
تکایه چیدیکه نرخ و بایه‌خی تیم، بازیی و مه‌ێدانی بازیی دامه‌بزێنن. بازیی جوودابوونه‌وه‌که ئابڕووچوونێک بوو و وا وه‌ێده‌چێت که بازیی یه‌کگرتنه‌وه‌که ئه‌وه‌ند شانازیه‌‌ که بازیکوونه‌کان له ته‌مه‌نی بازیکردنی خۆێاندا به‌ده‌ستیان هێناوه‌، به‌ ته‌واویی له‌ ده‌ست‌ به‌ده‌ن.
ته‌ماشاگره‌کانیش به‌ناشکووریی نه‌بێت هه‌ر به‌ هه‌موو شتێک هه‌ڵده‌چن.‌ به‌ شووتی بازیکوونێک شه‌و ڕۆژیه‌ک هه‌ڵده‌په‌ڕن و به ته‌کلی ئه‌ویتر شین و ڕه‌ش ده‌بنه‌وه‌. ماڵتان ئاوا بێت سه‌د خۆزگم به قه‌دیمان. هه‌م بازیی بازیی بوو، هه‌م بازیکوون بازیکوون بوو، هه‌م مه‌ێدان مه‌ێدان بوو. هه‌م ته‌ماشاگریش ته‌ماشاگر!!

ئه‌و ڕاپۆرته‌ له‌ سه‌ر بازیی تێمه‌کانی کوردستان به‌شێکی زۆریی له سه‌ر تێرمنۆلۆژیکی تازیی یه‌کێک له بازیکوونه‌کانی مه‌یدانی بازیی، داندراوه‌ و لێره‌وه پڕ به‌دڵ سپاسی ده‌که‌م.
عەبدولا مەحمودیان|20 Oct 2011 - 07:45
بە خوای بابە دە گەڵ رۆژهەلات تایمز ترێو فرۆشت
Hamza|20 Oct 2011 - 07:18
Ba selaw va dawai sarkawten bo hamotan ava kurdistantan rezgar kerd afarin dwai chandin daia xabat taza xariki ekteren che wellamektan peia bo bnamalai shahidakan korsi parstan,bem shewa kurd rezgar dakan bila darzina doshmenan bas xåsh kan demokratakan,va kak xalid hamisja nazari jvan bowa bo ek gertnawa ba twanaterin rebara dwai dktor qasmlo sharafkandi,amen la gal hich laek nim bas zahmtizorem keshawa law hizaba xwenem bo dawa
پێخۆر فرۆش|20 Oct 2011 - 06:47
ته‌واوی ئه‌و شتانه‌ی وه‌ک هه‌ڵوێست باسی کرد‌،بیانوویه‌ک بوو بۆ به‌رپرچ دانه‌وه‌ی ئاشکرای خۆی و هاوبیرەکانی له‌ هه‌مبه‌ر داواکارێکه‌ی حدک سه‌باره‌ت به‌ پشتیوانی و چه‌تری ئه‌منیه‌تی نێونه‌ته‌وه‌یی له‌ سه‌ر کوردستان،ره‌نگه‌ ئێران بانکانی "شێر و خورشید په‌رچه‌م" و "وه‌لی نێعمه‌ت"،مه‌جبووریان کردبێ!!
کاک مسته‌فادڵنیا بە حدک نایهه‌وێ تێکه‌ڵ بێته‌وه‌، به‌س ده‌ڵێ وه‌رن با پێکه‌وه‌ به‌ گژ دوژمنی هاوبه‌شمان دا، بچینه‌وه‌،براده‌ر ناتوانی دڵی گراوات پانه‌کانی لۆس ئانجلێس بشکێنی،بووختان بۆ به‌ خه‌ڵک ده‌که‌ی!!
یه کیتی لاوانی ولاتپا� ...|20 Oct 2011 - 06:47
به ریزانی ولات پاریز سلاو
بەزەییم بە کورد دا دێ کە بو ساتیک بیر له قسه کانی به ریز مستفا هیجری که مه وه ژانی دل هینده زوره که بیر له و قسانه ی وترا و ده وتری شتیکی به دور له تیروانینی نوخبه ی سیاسی کورده که شانازی پیوه بکا به راستی هاتنه سه ر شاشه ی که نالی ئاسمانی و ده ر برینی ئه م شیوه بیرکردنه و وتنیان به قازانجی کام ئامانج و دواروژی کورده به راستی وشه ده ربراوه کان بیریان لی کراوه ته وه ئایا قه ت که سیک پیی کوتووه که ریبه ریکی حیزبی بو وتو ویژ ده بی چه ند روژیک وته کانی شیی کاته وه و قازانج و زره ده کانی له به ر چاو گری به راستی که سیک هه یه که قازانجی کورد نه فروشی بە قازانجی خۆی؟ ئه من وه ک لاویکی ولات پاریز پیشنیار ده که م به ریزییان زور خوی به م چه شنه وتانە سه ر قال نه کاته وه سه ری خووی پتر نه ماسینی به لکو بیر له ره وتی به ره و دواکه وتنی خه بات کاته وه .کاروانی شورشگیران و ولات پاریزان به ره و یه کگرتوویی ده رون ته نیا ئه گه ر به ریزه کانیش وه دواخه ن ئافرین وبوو جه نابتان که کوماری ئیسلامیو دژانی گه لتان شاد کرد له هاوسه نگه رانتان گه رین ئه گه ر میشکتان وشک نه ببوه ئاوات و قازنج له دریژه ی خه باتی یه کگرتنه وه دایه تکایه له خه ووی خوپه ره ستی هه ستن ژیر پیی تیکوشه ریکی کوردم
Kamil|20 Oct 2011 - 05:42
Koy bkanawa aw bazaratan. Xalki Kurdstan, na am hizbi qaboola na aw hizbi Demoqrat... Xalk la altarnativi nwe dagaren u chi dika wa dway pasivizm nakawn
به یان|20 Oct 2011 - 05:19
له‌گه‌ڵ‌ رێزم بۆ به‌ڕێوه‌به‌رانی‌ رۆژهه‌ڵات تایمز، به‌ڵام ئه‌م سایته‌ له‌ قسه‌كانی‌ مسته‌فا هیجری‌ دا چه‌واشه‌كاری‌ كردووه‌ و به‌ ئه‌نقه‌ست هه‌ندێ‌ شتی‌ وروژاندووه‌ به‌ مه‌به‌ستی‌ به‌لاڕێدا بردنی‌ خوێنه‌ران و ناشیرین نیشاندانی‌ مسته‌فا هیجری‌ و حیزبی‌ دێمۆكراتی‌ كوردستانی‌ ئێران، ئه‌م سایته‌ به‌رله‌ جیابوونه‌وه‌ دژایه‌تی‌ لایه‌نی‌ هیجری‌ ده‌كرد و هه‌ر ئێستاش ئه‌و كاره‌ ده‌كات و قه‌ت مه‌به‌ستی‌ یه‌كڕیزی‌ و یه‌كگرتووی‌ له‌ حیزبی‌ دێمۆكرات دا نه‌بووه‌ و نیه‌.
داوا له‌ خوێنه‌رانی‌ به‌ڕێز ده‌كه‌م بۆ روون بوونه‌وه‌ راستییه‌كان چاو له‌ ده‌قی‌ وتووێژه‌كه‌ی‌ مسته‌فا هیجری‌ بكه‌
سلاح|20 Oct 2011 - 05:18
کاک مسته‌فا ئیرانچیتی خۆی سه‌لماند ئه‌وه‌ نیه‌ وه‌ک ئه‌وان ده‌لی داوای دخاله‌تی هیزیان کردوه‌لا ئیراندا؟خه‌لک له‌ قسه‌کانی کاک مسته‌فا ده‌بی ئه‌وه‌یان بۆ ده‌رکه‌وتبی هه‌ر وه‌ک چون ئیستاکه‌سانه‌ک که‌ وه‌ک ئه‌وان بیر ناکه‌نه‌وه‌ با دوژمنه‌کی وه‌ک کوماری ئیسلامی له‌ قه‌له‌م ده‌ده‌ن زه‌مانی حیزبی یه‌کگرتووش هه‌ر که‌س له‌ مخالفان سه‌ری دلی هه‌لاویشتبا ئه‌وا به‌رچه‌سپی نفوزی لیده‌درا.حیزبه‌ک به‌و بیر کردنه‌وه‌و ئه‌و سیاسه‌ته‌چوون ده‌توانی کانگای بیری ئازاد بیت.بویه‌ هه‌ر ئه‌و هه‌لویستانه‌ بونه‌ هۆی لیک دابران. قه‌تیان قسه‌ی مه‌نتقی بۆ مخالفانی خۆیان پی نه‌بووه‌ جگه‌ له‌ سۆکایه‌تی نیو ناتۆره‌
ناسر ئێرانپوور|20 Oct 2011 - 04:59
هه‌لسوکه‌وتی به‌ڕێز کاک خاليدی عه‌زيزی و حدک ژيرانه‌، سياسی‌ و له‌ به‌رژه‌وه‌ندی کورد دايه‌. به‌ڵام ئه‌م قسانه‌ی به‌ڕێز کاک مسته‌فا به‌داخه‌وه‌ نه‌ ژيرانه‌ن، نه‌ سياسين و نه‌ تۆزقاڵێکی نزاکه‌تی ديپلۆماتيکی پێوه‌ دياره‌. نه‌ ئه‌م زمانه‌ زمانی يه‌کگرتنه‌وه‌يه‌ و هاوڕێيانه‌يه‌ و نه‌ ناوه‌ڕۆکی قسه‌کان ڕاستن و نه‌ له‌ بواری ئيستيدلالييه‌وه‌ به‌هێزن. نازانم کام رسته‌ له‌م‌ وتاره ‌دايه‌ که‌ به‌ هاسانی نه‌تواندرێ ڕه‌ت بکرێته‌وه‌؟
هه‌روه‌تر سپاس بۆ کاک مسته‌فا که‌ هه‌رچی لايه‌نی شووينيسته‌کان، کومونيسته‌ کرێکارييه‌کان و کۆماری ئيسلامی له‌مه‌ڕ به‌ياننامه‌ی حدک ڕه‌وانه‌ی ئه‌م حيزبه‌ و کورديان کردووه‌، ته‌ئيدی کردووه‌ و ته‌نانه‌ت دڵداريشی داونه‌وه‌ که‌ ئه‌وه‌ کاری وان نييه‌! ڕه‌نگه‌ به‌ڕێز کاک مسته‌فا په‌يامه‌که‌ی خۆی بۆ جۆرج بۆش له‌بيرچووبێته‌وه‌.
هوميدم په‌يدا کردبووه‌ که‌ لانی که‌م دوو لايه‌نی حيزبی دێموکرات يه‌کتر ده‌گرنه‌وه‌ و پرش و بڵاويی هێزی لاوازی کورد نه‌ختێک که‌م ده‌بێته‌وه‌ که‌ چی به‌ڕێز کاک مسته‌فا وريا و ئاگاداری کردينه‌وه‌ که‌ خه‌ونی وا وه‌دی نايه‌. به‌ڕاستی به‌داخه‌وه‌. بريا وا نه‌با.
جلال|20 Oct 2011 - 04:45
دەست خۆشی بۆ حیزبی دێموکراتی کوەدستان کە هەردەم بە سیاسەتی ژیرانەی خۆی توانیویەتی ڕاستی و ڕەوایی خۆی بەسلمێنێ و بۆ دۆست و دوژمنان دەریخات کە ئەوە ئەوان نین کە دەبنە کۆسپ و لەمپەر لە بەردەم لێک نێز یک بونەوەە و هاوکاری کردن لە گەڵ لایەنەکەی تر ،،،، لە بەرامبەر قسەکانی ئاغای،،،هیجری دا دەڵێم پیاوی سیاسی هەر گیز بەم شێوەیە نادوێ ، دڵنیام بەم هەڵسوکەوتە ناشیرینەی نەک ناتوانێ تۆزقاڵێک لە ڕێزو خۆشەویستی حیزبی دیموکراتی کوردستان و شەخسی کاک خالید عەزیزی کەم بکاتەوە بەڵکۆ کۆمەڵانی خەڵکی کوردستان زۆر باشتر لە پێشوو بۆیان ڕوون دە بێتەوە کە ئەوە لایەنی ئاغای هیجرییە کە بەردەوام خەریکی خۆش کردنی ئاگری دووبەرەکی و چەو اشەکارییە
با جارێک بۆ هەمیشە دوژمنکاری و هەوڵ دان بۆ سڕینەوەی خە ڵکانی تر و خۆ بە زل گرتن وەلابنێن و عەقڵ و منتق بە کار بێنین، ئێستا کە لە دەشتی کۆیە و لە سەر ماڵی خەڵکی ترن ئەوە حاڵتانە ئەی ئەگەر بگرێنەوە بۆ ڕۆژهەڵاتی کوردستان دەبێ چی بکەن،،،،، دەڵێن عەقڵ لە برا چاکترە هیوادارم لەمەودوا زمانی عەقڵ بە کار بێنین نەک زمانی زبرو دوژمنکاری،،،،،،
جلال
سامان|20 Oct 2011 - 04:31
من هه‌ردوکیان واته‌ هه‌ر دو دیموکراتم وه‌کو جمهوری ئسلامی دینه‌ به‌ر چاو!!!!!!!!
کیله‌شین|20 Oct 2011 - 04:28
له‌ گه‌ل ریز و سلام به‌ هه‌مو لایه‌ک.
ئه‌و قسه‌ی به‌ریزتان که‌ به‌رامبه‌ر به‌ حدک وه‌ ده‌یلین که‌ زۆر له‌ کۆماری ئیسلامی ده‌چی قسه‌یه‌کی تا بلێی شه‌رخوازانه‌ و ئاژاوه‌گیرانه‌یه‌ چونکه‌ سبه‌ی رۆژ به‌ ته‌واوی ئه‌ندامه‌کانت که‌ هه‌ر نه‌بی له‌ داخی حدک پشتیوانی له‌و قسه‌ بی نیوه‌رۆکه‌ت ده‌که‌ن.
(ئه‌گینا ده‌زانم له‌ واقێع دا ئه‌ندامه‌کانی حدکا باوه‌ریان پێی نییه‌)
به‌لام بروام پێ بکه‌ قسه‌کانی به‌ریزتان نابنه‌ ئه‌لقه‌ و گۆواره‌ بۆ گوێی هیچکه‌س و لایه‌نی حدک هیچ گویی به‌و قسانه‌ نه‌چووه‌ چونکه‌:
1_ئه‌وان به‌و شیوازه‌ قسه‌ی جه‌نابت به‌ سیاسه‌ته‌کانی خۆیان ده‌گه‌ن به‌و مانایه‌ که‌ جه‌نابت ئاسانکاری ده‌که‌ی بۆ به‌ریوه‌ بردنی سیاسه‌ته‌کانی حدک.
2_بۆ ئاگاداری ئه‌و که‌سانه‌ که‌ پێیان وایه‌ خالید عه‌زیزی هیچ برشتیکی نییه‌ له‌ ناو حدک دا ده‌بی ئاگاداریان که‌ینه‌وه‌ به‌ پێچه‌وانه‌ ئه‌وه‌ی باسی ده‌که‌ن کاک مسته‌فا هیجری له‌ حدکا دا ئه‌گینا ده‌بی باش بزانن پاش هاتنی خالید عه‌زیزی له‌ کۆنگره‌ی 14 چنده‌ کار و بار سیاسی چ له‌ ناو خۆی حیزب چ له‌ دنیای ده‌روه‌ چۆن به‌روپیشچون.
برادەر|20 Oct 2011 - 03:53
بە بڕوای من حدک نابێ دەست لە تێکۆشان بۆ لێک نزیکبوونەوە هەڵبگرێ، چونکە بە هێزترین شت کە کاک مستەفا و حیزبەکەی لێی دەترسن ، وشەگەلی ئاشتیخوازانە و داوای لێک نزیکبوونەوەیە لە لایان "حدک"ەوە.
بۆیە داوا لە هەموو ئەندامێکی حدک دەکەم کە هەر باسی لێک نزیکبوونەوە بکەن. چونکە وەک دوای لەتبوونکە لە "سڵاو کردن" دەترسان، تەنانەت سڵاو کردن لە ئەندامانی حدکیان قەدەغە کردبوو.
قالە ڕەبەتی|20 Oct 2011 - 03:52
بۆ برایانی ح د ک ا ، و لایەنگرانیان! سلاو و ڕیز بۆ هەموو تان. من لە فیداکاری وڕابردووی پر لەشانازی کە بەخۆبەختکردن وەدەستان هێناوە؛ شکم نیە. برایان بەڕیز خۆبەختکردن دەگەڵ قسەکردن جیاوازی فرەی هەیە. لەوانەیە کەسێک زۆر سادق و فیداکاربێ، بەڵام لەمەیدانی قسەکردن و تێگەیشتن دا نەتوانی گۆی خۆی لەمەیدان بەرێتە دەر. من گوێم لەفەرمایشەکانی کاک مستەفا نەبوە، بەمافی خۆمی نازانم کاک مستەفا بدەمە بەر ڕەخنەو...؟ ئەوەی وەک میژوو لە کاک مستەفای بەجێ ماوەو کەڵکەشیر دەقووقێنێ، بەیاننەمە کەیە دەگەڵ پان ئێرانیستەکان بڵاوی کردەوە، و پێرۆزباییەکە بوو کە، بۆ جۆرج بووشی سەرۆک کۆماری ئەمریکای لێداو ،داوای لێکرد کۆماری ئیسلامی بۆ برووخێنێ...؟
ئێستا تا ئەو سەردەمەی کە مستەفا ئەو بەیانیەو پیرۆزباییەی ناردوە، چەندین ساڵ بەسەر ئەو ڕووداوانە داتێپەر بوە. دەکرێ لە ماەیەکی زۆرکەمدا مرۆڤ، بە وەرگرتنی ئەزمون لە هەڵەی خۆی زۆرشت فێر بێ و هەڵەی ڕابردووی دووپات نەکاتەوە! هەر وەک عەرزم کردن، با ئەندامان و لایەنگرانی حدکا داوا لە ڕێبەرایەتی حیزب بکەن کە، دەنگ و ڕەنگی وتەکانی کاک مستەفا، لە سەر فیس بووک دانێن با خەڵک گوێی بداتێ قەزاوەتی خۆیانی لەسەر بکەن و ئەگەر ڕۆژهەڵات تایمز چەواشەکاری کردبوو، خەڵک هەم دەیبێنێ و هەم دەیبسێ! هیوادارم ئەندامانی حیزبی دێموکراتی کوردستانی ئیران، ئەم داوایە لە کاک مستەفا بکەن نەوەک لایەنێکی دیکە ئەم کارە بکات و شیاو نەبێت! بەحورمەتەوە! قاڵە رەبەتی
پیٌشمه رگه ی حدکا|20 Oct 2011 - 03:51
به داخه وه کاک مسته فا , هه ورامییه کان ئه وه ي نه ده بوو بيكه ي پیٌیان کردی و زور پیسیشت دوٌراند .................... سه د جار به داخه وه کاک مسته فا نه ده بوو ئه وه قه بوول بكه ي
احمد ره به تی|20 Oct 2011 - 03:33
کی چه اشه کاری ده کا؟
کاک مسته فا ده لی کاک خالید چه واشه کاره کاکه گیان پیشی روژ به بیژینگ ناگیری ئه گه ر داوای یه ک ریزی و یه کگرتن که من خوم باوه رم پی نه ما چه واشه کاری بی ئه دی قسه ی حیسابی چیه.
له وتوویژه که ی کاک مسته فادا به ریوه به رانی تیشک به راستی چه واشه کاریان کرد ئه وانه ی یه که م جار به رنامه کیان دیت باش ده زانن که له 2باره که ی دا تیکه یه ک فیلمی کونگرهی (13)یان دانا له گه ل ئی ئه وه ل فه رقی زور بوو ویستیان بلین ئه وه تا ماموستا شتیکی به دل نه بوو هه ستا چو ده ری به لام خه لک له وه وشیارترن بو چی قسه کانی به ریز ماوستاتان دانه نا پیتان وایه خه لک ئه وه نده ساده یه باوه ر ده که ن .
به ندیکی ئه ساسنامه له کونگره ی 12ته سویب ببوو که هه ر که س ده سته بازی بکا ناوی خه یانه تی له سه ر دابنین ئه و به نده یان لابرد بویه ماوستا چو ده ری به نیشانه ی ئیعتراز به راستی له و کاته وه خوتان حازر کرد بو خه یانه ت پیم وانیه خه لکی ئه وه نده گیژ بن نه زانن کی چه واشه کاری ده کا .
(له کوتایی ده لیم ئه گه ر کاک مسته فا ناوی زور بو موهیمه با ناوی خویان بگورن بیکه نه حیزبی دیموکراتی ئیران لیشیان دیته وه.من له ئیستاوه پیروزباییان لی ده که م.
adl kurdastany|20 Oct 2011 - 03:19
دوستی به ریز! به ریز هیجری زور واقعبینانه سیاسه تی حدکای ده ربری، ئه و ده لی بی هیچ قیدو مه رجیک ده توانن بینه وه، و له کونگره شدا چاره نووس دیاری بکه ن. ئه مه کویی نامعقوله!؟
به ریز! به ریز هیجری زور واقعبینانه سیاسه تی حدکای ده ربری، ئه و ده لی بی هیچ قیدو مه رجیک ده توانن بینه وه، و له کونگره شدا چاره نووس دیاری بکه ن. ئه مه کویی نامعقوله!؟
dalahoo|20 Oct 2011 - 02:57
من پێم واێە گەورەتین هەڵە کە کرا ئەوە بوو کە حیزبی دیموکراتی کوردستان رێبەراێەتی شورشگیر لە گەڵ ئەمانە تێکەڵ بوەوە .ئێستاش پێم واێە تێکەڵ بوونەوە لە گەڵ ئەم لایەنە هەر بە زەرەری ملەتەکەمانە فەرهەنگی ئەم تاقمە لە گەڵ فەرهەنگی برێزان کاک جەلیل گادانی حسین مدنی کاک حەسەن رستگار زۆر جیاوازە .ئەگەر وەک دو حیزبی جیاواز بەڵام دۆست دژایەتی یەکتر نەکەن دریژە بە خەبات بدەن هەم بە قازانجی خۆێانە وە هەم بە قازانجی گەلەکەمانە .هیوادارم لاێەنی کاک مستەفا ئاقڵ ببن چی دیکە گەلی کورد توشی دوبەرەکی نەکەن
کۆمار|20 Oct 2011 - 02:53
بۆ ڕای گشتی: ئه‌و ووشانه‌ له‌ قسه‌کانی کاک مسه‌فای هیجری دابوون که‌ له‌ دژی کاک خالید عه‌زیزی به‌ کاری هێناون :: چه‌واشه‌کاری – ناسیاسی- ناشیانه‌- شێواندنی خه‌ڵک – وه‌ک بازیچه‌ی منداڵان- ئه‌و گروهه‌- سه‌ر لێشێواوی –
ته‌فسیری کاک مسته‌فا له‌ وتوێژی دوو ساڵ پێش ئێستای کاک خالید (حازرن بۆ کۆماری ئیسلامی نێو بگۆڕن!!!!)- ته‌فسیرێكی دیکه‌ی کاک مسته‌فا له‌ کاک خالید (خه‌ڵک به‌ تێنه‌گه‌یشتوو حیساب کردن!!!!.) ته‌فسیرێکی دیکه‌ی کاک مسته‌فا له‌ به‌یانییه‌ی د.س حدک( حدک خوازیار ئه‌وه‌ بوونه‌ که‌ لایه‌نی خاریجی له‌ ئێراندا ده‌خاله‌ت بکه‌ن).
شه‌فافییه‌ت و سه‌داقه‌ت و هه‌ست به‌ مه‌سولییه‌تی کاک خالید وای کردووه‌ که‌ ئه‌و له‌ نێو کۆمه‌ڵانی خه‌ڵکدا زۆر خۆشه‌ویست بێت. به‌ ڕاستی کاک مسته‌فا هیچ بیری له‌و قسانه‌ی خۆی کردۆته‌وه‌.
مام حاجی|20 Oct 2011 - 02:16
ازقدیم‌وندیم گفته‌اند ازکوزه همان تراود که‌دراوست؟
خالید گامێشگۆلی|20 Oct 2011 - 02:15
ئێژن فره‌ وێژ له‌ خراپ و خاس
هه‌ر دێ به‌ ده‌میا درۆ بێ یا راس
من ده‌گه‌ڕێمه‌وه‌ سه‌ر قسه‌ کانی کاک مسته‌فا ی به‌رێز که‌ به‌وته‌کانی وه‌ک ده‌بینین دڵی کۆمه‌ڵێک خه‌ڵکی ناراحه‌ت کردووه ومنیش به‌ نۆبه‌ی خۆم چه‌ند پرسیارێکم هه‌یه‌ له‌ هه‌ر دوو باڵی حیزبی دێموکڕات 1_ئایا هه‌ده‌فی حدکا له‌ نه‌گرتنی کۆنگره‌ی 15ئه‌وه‌ یه‌ که‌حدک ئیدی نه‌توانێ داوای لێک نزیک بوونه‌وه‌ له‌ کۆنگره‌ی 16دابکات؟
2_جواب دانه‌وه‌ی حدک و کاک خالیدی عزیزی به‌رامبه‌ر به‌ قسه‌کانی به‌ڕێز کاک مسته‌فا هیجری چۆن ده‌بێ؟
3_بۆ جارێک له‌ جاران حدکا نه‌یگووتوه‌ جارێک له‌ گه‌ل ئه‌م براده‌رانه‌ دابنیشین بزانین قسه‌یان چێ یان نا!بائه‌وانیش بزانن قسه‌ی ئێمه‌ چێ ؟
4_ئایا هه‌وڵدان بۆ لێک نزیک بوونه‌وه‌ کارێکی دروست نییه‌ یا ئه‌وه‌یکه‌ تۆ له‌ سه‌ر راگه‌یاندن ڕوک وراست به‌ خه‌ڵکی خۆت بڵێی بلاته‌شبیح ئه‌م باڵه‌ له‌ کۆماری ئیسلامی خراپترن وئه‌گه‌ر بێنه‌وه‌ ئێمه‌ ئه‌و (گروهه‌) بێ هیچ قه‌ید و مه‌رجێک وه‌رده‌گریینه‌وه‌؟

زۆر پرسیاری دیکه‌ش هه‌ن با جێیه‌کیش بۆ خه‌ڵک بهێڵیینه‌وه‌ من وه‌ک پێشمه‌رگه‌یه‌کی حدک دوایی ئه‌م قسانه‌ی برڕێز کاک مسته‌فا هیجریش پێم وایه‌ ئه‌گه‌ر حدک چی دیکه‌ داوای یه‌ک گرتنه‌وه‌ نه‌کات به‌ سیاسه‌تێکی دروستی نازانم چونکه‌ ئێمه‌ پیاومان له‌ یه‌ک نه‌کوشتوه‌ ئێستاش به‌ داخه‌وه‌م چونکه‌ کۆماری ئیسلامیمان به‌م قسانه‌ به‌ خۆمان زیاتر خۆش ده‌که‌ین وه‌ک کاک سمایل زاره‌عی ده‌ڵێ دیسانیش هه‌ر بژین ئه‌و که‌سانه‌ی بۆ یه‌ک گرتنه‌وه‌ ی هه‌ر دووک باڵی حیزبی دێموکڕات تێ ده‌کۆشن.
سالم|20 Oct 2011 - 01:07
ئیشکال له قسه‌کانی کاک مسته‌‌فادا نیه ، ئیشکلاکه له سیستمی به‌رێوه‌به‌ری حیزبه که دیکتاتۆری ده‌خوڵقێنێ و ئیزن ده‌دا تاکه که‌سێک یان که‌سانێک رێگا بۆ ئاژاوه و برا کوژی خۆش که‌ن ، لانی که‌م له حدک ئه‌ندامان مافی ره‌خنه‌یان هه‌یه و به ده‌یان جار دیتومانه ره‌خنه‌یان له سکرتێری خۆیان گرتوه ، ئایا کاک مسته‌فا نابێنێ له وڵاتانی پێشکه‌وتوو ، سه‌رۆکی حیزب و بگره وه‌زیر یان سه‌رۆک کۆمار ئه‌گه‌ر له چوار چێوه‌ی کاری خۆی لادا دادگای ده‌که‌ن ، وه‌زیرێک ده‌کێشنه دادگا که بۆچی له فڵان هۆتێلی گران قیمه‌ت بوه یان پێوندی عاشقانه‌ی له گه‌ڵ کارمه‌ندێکی خۆی بوه ، که‌چی کاک مسته‌فا که خۆی به پێشکه‌وتو ده‌زانێ ب ه ئاشکرا گاڵته به چاره‌نوسی مله‌تێک ده‌کا و تۆوی شه‌ر و ئاژاوه ده‌چێنێ ده‌بێ ئه‌ندامانی له ترسان چه‌پڵه‌ی بۆ لێده‌ن . موشکلی یه‌کگترتنه‌وه‌ی حیزبی دمۆکرات نابێ چکۆله بێته‌وه و ببێته موشکلی کاک مسته‌فا و کاک خالید ، کێشه‌ی حیزب کێشه‌ی بنه‌ماڵه و شه‌خسی نیه تا چاوه‌روان بین کاک مسته‌فا و کاک خالید ده‌ست له ئه‌ستۆی یه‌کتر که‌ن و ئاشت ببنه‌وه ، مادام فه‌زای حدکا ، فه‌زایه‌کی دمۆکراسی نه‌بێ قسه‌کانی کاک مسته‌فا ناتوانێ ده‌نگی هه‌موو ئه‌ندامانی حیزبه‌که‌ بێ .
دلشاد|20 Oct 2011 - 01:02
زۆربه‌ داخه‌م که‌ سکرتیری حیزبک وا قسه‌ بکات که‌ وا بیت خوی به‌ رپرسی ئیتلاهات بووه‌ چونکه‌ ماوه‌یکی زور به‌ یه‌ که‌وه‌ بوون چوون ده‌بیت قسه‌ی وا بکات حدک‌م وەک کۆماری ئیسلامی دێتە بەرچاومه‌گه‌ر خوشی له‌ گه‌ل ئه‌وان نه‌بووه‌
ئاژوان|20 Oct 2011 - 00:49
له‌ راستیدا حدکا ئێسته‌ حزبێکی ئێرانییه‌ و ته‌نیا له‌ سه‌ر خوانی کوردستان خه‌ریکه‌ نان ده‌خوات . حزبی دمکراتی کوردستانی ئێران ساڵانێکه‌ خۆی له‌ گه‌ل لایه‌نه‌ ئێرانیه‌کان رێک خستووه‌ و زۆر ئاساییه‌ ئه‌گه‌ر سکرتێره‌که‌ی قسه‌ی له‌و چه‌شنه‌ بکات ...
یه‌کگرتنه‌وی دوو حزبی جیاواز که‌ یه‌کیان خۆی فیدای پان ئێرانیسته‌کان ئه‌کات و ئه‌ویتریان کوردستانیه‌ هه‌ر نابێ باسی لێ بکه‌یت...
qasem|20 Oct 2011 - 00:46
slaw!

bera aga moshkelke naw gorine ba hizbi ka mestafa bebet ba hizbi dimokrati sero we ay kak xalidish be bet be hizbi demokrati xoaro
choketan qasem giareng
رئووف|20 Oct 2011 - 00:26
دەلێن بەردێک کە بە نەزانێک لە گومێک دەهاوێشترێ بە سەد زانایان نایەتەوە درێ. وەرن کوردانی رۆژهەلاتی کوردستان بە چالاکانی مافی مروف ، بنەمالەی شەهیدان و ئەندامانانی حیزبی دوولایەنی دیموکرات و هەموو دلسوزان و زانایانی کوردستان وبە حیزبی شیوعی کوردستان و زۆر لایەن کەدیانەویست درۆیەک لە قالبی ئەو گەل چارەرەوشە دەرهێنن بزانن دەتوانن ئەو بەردەی کاک مستەفا هێجری لەو گۆمی هاویشت دەرهێنەوە !؟
موکریان|20 Oct 2011 - 00:13
سڵاو.....
لە سەرەتاوە با ئەوە بڵێم: هیوادارم هاورێیانی رۆژهەڵات تایمز ئەم بۆچوونه دابنێن.
ئێوە لە وتووێژكەی كاك مستەفا هیجری لەگەڵ تیشك تی ڤی دا هاتوون زۆر مەبەستدارانه و دوور لە هەر چەشنه پرنسیپێكی رۆژنامەوانی تەنیا هەندێ‌ بەشتان لەو وتووێژە داناوە، ئەویش بۆ ئەوەی ئامانجی خۆتانی پێ‌بپێكن. ئەگینا بەرێز مستەفا هیجری هەر لەو وتووێژەدا ئاماژەی بەوە كرد كه: لایه‌نی جیا بووە له‌ حدکا ده‌توانێ به‌ بێ هیچ وتووێژ و قه‌ید و مه‌رجێک بگه‌رێته‌ وه‌ ناو حدکا و له‌ کۆنگره‌ی 15ی حیزب دا به‌شداری بکات.
جه لال|20 Oct 2011 - 00:06
زور داوا کردن بو یه ک گرتنه وه ئه وانه شی به دوواوه یه بو جیا بونه وه بو یه ک ده گرنه وه سه رنه ویشتی هه رکام له و حیزبانه به دستی نه ته وه ی کورده ئه دی له چی ده ترسن هه رکام له و دو لایانه سیاسه تی دروستو دواروژی رونی بو نه ته وه ی کورد به رامبه ر به به وان هه بو ئه و حیزبه سه ر که وتو تره.ئیدی به سه چی دیکه داوای یه ک گرتنه وه کاک مسته فای بریز سه نگی ته واوی به رامبه به ئه و گروهه دانا
دالانپه‌ر|19 Oct 2011 - 23:26
سلاو
برا گیان کاک مسته‌فا زور راشکاوانه‌ داوای کرد حازرین به‌ حزووری نازر و لایه‌نی سیهه‌م کونگره‌ بگرین،خوا کردی ئه‌وان ده‌بوون به‌ زورینه‌.مه‌به‌ستی کاک مسته‌فا ئه‌وه‌یه‌ که‌ ئیتر با ئه‌و براده‌رانه‌ که‌م به‌ردی یه‌کگرتنه‌وه‌ و دیالوگ له‌ سینگی خویان بده‌ن.جه‌ماعه‌تی جیابوو له‌ حیزب بیجگه‌ له‌ هه‌له‌ی سیاسی و باسی یه‌کگرتنه‌وه‌ هیچی دیکه‌یان پێ نییه‌.مه‌جبوورن بو سرینه‌وه‌ی په‌له‌ی شه‌رمی جیا بوونه‌وه‌ ئه‌و قسانه‌ دووپات بکه‌نه‌وه‌.خو هه‌موو لایه‌کیش ده‌زانین کاک خالید عزیزی له‌ حیزبه‌که‌ی خوی چه‌نده‌ ده‌سته‌لاتی هه‌یه‌!!
ئاربابا|19 Oct 2011 - 23:18
بۆن دێ بۆن دێ بۆن دێ
بۆنی شه‌ڕی برای كۆن دێ
بۆنی خوێن و مه‌رگ و خۆكوژی
له‌ گوند و شاری دخۆن دێ
یاره‌بی خوایه‌ له‌ شه‌ڕی شه‌یتان به‌ڵای ناگه‌هان لامانده‌یت
كاكه‌ به‌ خوای ئه‌م هێلكه‌ به‌ سه‌ر ئه‌و گوریسه‌وه‌ به‌ند نابێت
كاك مسته‌فاش هه‌ر چه‌نده‌ مرۆڤێكی زۆر سادقه‌ به‌ڵام جاری وایه‌ زۆر ورد نییه‌ له‌ قسه‌ كردندا
لایه‌نی به‌رانبه‌ریش هێنده‌ عه‌سڵ نین تا به‌ باڵایان هه‌ڵبڵێم
لایه‌نی حدك قسه‌یان زلن و عه‌مه‌لیان كه‌مه‌ و لایه‌نی حدكاش تۆزێك ده‌مار گرژ و كه‌لله‌ ره‌قن، جا بۆیه‌ ئه‌وان قسه‌ زۆر ده‌كه‌ن و حدكاییه‌كانیش به‌ قسه‌ كردنی زۆر قه‌ڵسن بۆیه‌ له‌ درێژدادرێ سیاسی خۆ بپارێزه‌ جه‌نابی كاك خالیدی عه‌زیزی
najma rojhelat|19 Oct 2011 - 22:16
rezo selave
men wek andameki peshoy hizeb degel rezem bo herdo ;la
her leber joda boneve yekgerteneve be tevavi wazem hena
men demhevet hendek pesyar arastey kak mostefa ve mestoyekan bekem
1= ager jenabet ave hende delsozi gelei kurdi bo eve navtan nagoren ba eve piyav chak ben
2=men ke hedek debinem hemoy reberayeti ave hizbe ave kesanen ke hizbyan damezrandove
3=rezdarani hadek le xora dava deken ke tekel bebneve baver beke hedek zor peshkevto tere le hadka hem le derevey welat hem le nave xoy welat

men pem waye hedek xoy mando bekat degel ahzabani dikey kurdestan bashtere le mesto mostefakan

heta mostefay temeriy
hemenezifi shhoy
rostem sherefi
maven ne yek gerteneve debet nashyan hevet yek gerteneve hebet

1leber korsi
2 leber gifanyan
davam le rezdarani hadek aveye ba chi dike feker le yek gerteneve neken ba ziyater tekoshan beken bo gelo nishtiman
hivadarem ser kevto ben
bjit kurd u kurdestan =
شورشی کورد|19 Oct 2011 - 22:08
گه‌ر به‌ باشی گویتان له‌ قسه‌ کانی گرتبیت زور جار مو جه‌ریکه‌ قسه‌کانی بو ده‌که‌رد کاک مسته‌ فا همیشه‌ ئاواتی ئه‌و بو له‌ نا حیزبدا دو به‌رکی هه‌بیت چونکه‌ قازانجی له‌ ده‌کرد گه‌ر حیزبی یک ده‌ست با قه‌ت سکرتیری به‌ خوه‌و نه‌ ده‌دیت سه‌بارت به‌ قسه‌ کانی شه‌و له‌ سه‌ر حدک به‌راستی گه‌ر کادریکی خویان قسه‌ی کردبا زور زور باشتر بو نه‌ک ئه‌و ئیمه‌ همیشه‌ به‌ ئاواتین ئاغای هیجری قسه‌ بکات ؟؟؟؟؟
kordeki newxoy wlat|19 Oct 2011 - 22:07
سڵاو
کوردێکی نێوخۆی وڵات
وه‌ ڵڵا بیڵڵا ته‌ ڵڵا حدک هه‌ زار شه‌ ره‌ فی به‌ سه‌ ر حدکا وه‌ هه‌ یه‌. حدک و حدکا دو حیزبن به‌ دنیایه‌ک فه‌ رق و جیاوازی. نازانم کاک خالید بۆ ئه‌ وه‌ نده‌ خۆ به‌ لێک نزیک بوونه‌ وه‌ خه‌ ریک ده‌ کا. دڵنیا بن حدک ی ئیستا له‌ حدکا ی زه‌ مانی شه‌ هید قاسملووش جیاوازه‌.من هه‌ موو خه‌ ڵکی کوردستان ئاگادار ده‌ که‌ مه‌ وه‌ له‌ ئه‌ گه‌ ری هه‌ ر شه‌ ڕێکی نه‌ خوازراو له‌ داهاتووی کوردستان حدکا به‌ ر پرسی سه‌ ره‌ کی ئه‌ م نه‌ هامه‌ تییه‌ جا ئه‌ و شه‌ ره‌ له‌ گه‌ ڵ هه‌ ر حیزبێکه‌ وه‌ بێت. مێژووی کورد حیزبی ئاوا مڵهور و نا مه‌ سئولی به خۆیه‌ وه‌ نه‌ بینیوه.کاک مستافا پێی وایه‌ خه‌ ڵک له‌ ئه‌ مر و نه‌ هی فه‌ رمایشته‌ کانی دان‌ به‌ داخه‌ وه‌ ده‌ تتوانی به‌ دیوێکی تر دا وه‌ک کاک خالید خۆت له‌ دڵی خه‌ ڵک دا خۆشه‌ویست کردبایه‌ .
من له‌وڕۆکه‌ وه‌ هه‌ موو وزه‌ م بۆ له‌ قاو دانی سیاسه‌ تی چه‌ په‌ ڵی ئه‌ و سێ چوار نه‌ فه‌ ره‌ ی ده‌ فته‌ ری سیاسیی حدکا به‌ کار ده‌ هێنم.هه‌‌ ی راسته‌ وه‌ نه‌ بن بۆ خه‌ باتی ده‌ یکه‌ ن ،وه‌ ڵڵا جۆمالێ بکه‌ ن باشتره‌ڕێزی بێ پایانم بۆ ئه‌ ندامانی دڵسۆزو یه‌ کییه تی خوازی‌ حدکا
Bares|19 Oct 2011 - 20:29
ash dabnawa ya na, moshklay khotana, aow rsalatay hizb danaw khalk da haybow, badakhawa natamawa!!????
chomalani|19 Oct 2011 - 17:57
hdk le xorayi hisab bo aw taqme eranchye dadenet , hiwadarin chi tr hisabian bo nekat,
سەردار سەقز|19 Oct 2011 - 17:26
ئافەرین کاک مۆستەفا
بەو قسانە جارێکیتر ئاواتی دۆستان و دڵسۆزانت لە گۆڕ نا و دڵی نەیارانت خۆش کرد
ئاخۆ دوا رۆژ مێژو چت بۆ دەنوسێ؟ غەیری چاندنی تۆی نیفرەت و بێزاری چت هەیە کە دوای خۆت بۆ نەوەکانی ئەم ئاو و خاکە جێی بێڵی؟
بژی یەک گرتن|19 Oct 2011 - 16:58
ئەوانەی حیزبیان لەت کرد قەت رێگە نادەن یەک بگرێتەوە لەوە خاتر جەم بن. دەبێ بۆ عالەم و ئادەم رون بوبێتەوە کە کێن ئەوانەی لەتیان کرد و ناهێڵن یەک بگرێتەوە.
ئەو حیزبە کاتیک دەبێتەوە بە یەک کە ئەوانە بمرن یا لە سەرکردایەتی وەدەر نرێن
شوانه‌|19 Oct 2011 - 16:45
ئەوانیش لە لایەک دەڵێن قازانجی میللەتی کوردمان دەوێ و لەولاوەش حازر نین بۆ قازانجی میللەتی کورد ناوی خۆیان بگۆڕن.
باشه‌ کاک مسته‌فا جه‌نابت قازانجی کێت ده‌وێ؟ قازانجی کورد بۆ جه‌نابت ماناێکی هه‌یه‌ ؟ داهاتووی کورد له‌ سه‌ر گۆرینی ناوی حدک په‌کی که‌وتۆ؟؟ جه‌نابت بۆ به‌رژه‌وه‌ندی کورد و میله‌ته‌که‌ت بۆ ناوی حیزبه‌که‌ت ناگۆری ؟؟ با ئه‌و سه‌رکه‌وتنه‌ به‌ ناوی حدکا له‌ مێژوو دا بنوسرێت.
له‌ ئاخر دا ده‌لێم ئه‌میش ..............
salim|19 Oct 2011 - 16:36
دەبا کاک مستەفا زۆتر باسی ئەوی کردبا چون هەمووکەس دەزانی کە برادەرانی جیا بووە راست ناکەن بی قیدوشەرت دەتوانن تیکەڵ بەبنەوە
ئەوڕەحمان بزوەشــی|19 Oct 2011 - 16:17
لەگەڵ ڕێزم. پرسیارێکم لە کاک مستەفا هەیە ، ئەگەر حێزبی دیمۆکراتی کوردستان ناوی خۆیان بگۆڕن، ئایا ئیتر پێویست بە یەکگرتنەوە دەکا، ؟

سرنجێکی پێکەنیناویی ! ئەو کەس یان شەخسییەت و حێزبانە ئەوەندە نەزان و ساویلکەن ، نەزانن ئەو بەیانییە هی کێیە ؟ یان قسەکانی بەڕێز کاک مستەفا تەنیا بۆ پڕکردنەوەی بەرنامەکەبوو ! !
ژیله‌مۆ|19 Oct 2011 - 16:11
سڵاو به‌رێزان!
سه‌ره‌تا با ئه‌وه‌ بڵێم که‌ ناوی هه‌ر حیزب و ڕێکخراوه‌یه‌ک ئه‌ندامه‌کانی بۆ خۆیی هه‌ڵده‌بژێرێ و مافی که‌سانی دیکه‌ و حیزب و ڕێکخراوی دیکه‌ نییه‌ که‌ بڵێین ئه‌و ناوه‌ بگۆڕن و یا ئه‌م ناوه‌ شیاو نییه‌. به‌ڵێ ناوی حیزبی دێموکراتی کوردستان ناوێکی پڕ به‌ پێستی خۆیه‌تی بۆ ئه‌و که‌سانه‌ی نایان هه‌وێ گوێ له‌ مستی کا مسته‌فا و ڕێبه‌ری‌یه‌ خۆبه‌زلزانه‌که‌یان بن. ناومان ناگۆرین و جه‌نابت و هاوبیرانیشتان به‌ که‌یفی دڵی خۆتان ته‌پڵی شه‌ڕ و گۆپاڵی گه‌وره‌ هه‌ڵبگرن.
کاک مسته‌فا زۆر چاک ده‌زانێ که‌ مێژووی کورد به‌ باشی باسی ناکا، که‌وایه‌ با قسه‌ی دڵی خۆی هه‌ڵرێژێ. باسی حیزبه‌ ئێرانی‌یه‌کان ده‌کا و ده‌ڵێ موشکیله‌یان بۆ ساز کردووین و په‌یوه‌ندیان پێوه‌ گرتووین که‌ نه‌ده‌بوو به‌یاننامه‌ی ئاوا ده‌ر بکه‌ن. یاخوا دڵتان تۆقێ، هه‌ر له‌به‌ر ئێرانی‌یه‌کان وه‌پارێن و جنێوان به‌ کوردان بده‌ن، به‌ڵێ ئێمه‌ و هاورێیانمان ته‌نیا له‌ به‌ر ئه‌وه‌ له‌ ئێوه‌ جیا بووینه‌وه‌ که‌ له‌ به‌رامبه‌ر فارسه‌کان دا وه‌ک لۆکه‌ نه‌رم و نیانن و له‌ به‌رامبه‌ر گه‌لی کوردیش دا بوونه‌ پۆڵای نه‌چه‌ماوه‌. ده‌ی ئه‌گه‌ر ڕاست ده‌که‌ی و باس له‌ یه‌کگرتنه‌وه‌ی بێ مه‌رج ده‌که‌ی چیدی هاوار مه‌که‌ ناوتان بگۆڕن، بزانین ئێوه‌ ئه‌و دڵسۆزی‌یه‌ ده‌که‌ن، یا نا؟
کاک مسته‌فا ده‌ڵێ با کاک خالید چیدی چه‌واشه‌کاری نه‌کا و قسه‌کانی به‌ ناسیاسی ناو ده‌با، ئه‌وانه‌ی کاک خالید ده‌ناسن ده‌زانن که‌ مرۆڤێکی ڕاستگۆ و خۆ به‌زلزان نییه و له‌ ئاست سیاسه‌تیش که‌سێکی شاره‌زا و لێزانه‌‌، به‌ڵێ ئه‌وه‌ ئێوه‌ چه‌واشه‌کاری ده‌که‌ن و مه‌زلووم نه‌مایی ده‌که‌ن خه‌ڵک چه‌واشه‌ ده‌که‌ن و ناسیاسیانه‌ قسه‌ ده‌که‌ن و سانسۆری ئارشیوی حیزب ده‌که‌ن و ئارشیوی کۆنگره‌ی ١٣ به‌ مه‌به‌ستی دزێو کردنی مامۆستا بڵاو ده‌که‌نه‌وه‌، ئه‌گه‌ر ئێوه‌ ڕاست ده‌که‌ن پێش ئه‌وه‌ی که‌ مامۆستا هه‌ستێ و بڕواته‌ ده‌ر ده‌فه‌رمو ده‌قی وته‌ به‌نرخه‌کانی مامۆستاش هه‌ر له‌م کۆنگره‌یه‌ دا بۆ ڕای گشتی سه‌ر بخه‌ن، جا دوایی بۆتان ده‌ر ده‌که‌وێ که‌ ئێوه‌ له‌به‌رچی قسه‌کانتان بڵاو نه‌کردۆته‌وه‌.
سه‌باره‌ت به‌ کاریگه‌ری ڕه‌وانی گووتی که‌ ئه‌وان له‌ ژێر کاریگه‌ری ڕه‌وانی دا ماونه‌وه‌، نه‌خێر هه‌موو ئه‌و که‌س و لایانانه‌ی که‌ به‌ مه‌به‌ستی خێر هاتوون بۆ لای حدک به‌ دڵێکی خۆش و به‌ هیواوه‌ ڕۆیشتوون، به‌ڵام هه‌موو ئه‌و که‌س و لایانانه‌ی که‌ هاتوون بۆ لای ئێوه‌ به‌ دڵێکی ناخۆش و بێ‌هیوایه‌وه‌ ڕۆیشتوون. کاریگه‌ری ئه‌و شه‌ڕه‌ ڕه‌وانی‌یه‌ ده‌توانی له‌ ئه‌ندامانی خۆتان له‌ ده‌روه‌وه‌ و له‌ ژووره‌وه‌ بپرسن، سه‌باره‌ت به‌ یه‌کبوون و دیالۆگ هه‌موو هێزه‌کان ده‌زانن خۆ به‌زلزانی ئێوه‌ وایکردووه‌ که‌ یه‌کگرتنێک له‌ نێوان هێز و ڕێکخراوه‌کان دا نایه‌ته‌ ئاراواه‌ و هه‌موو هه‌وڵه‌کانتان له‌ گۆڕ ناون.
حیزبی دێموکراتی کوردستان ناوه‌که‌ی ناگۆڕێ و ئێوه‌ش به‌ردی خاترجه‌می وه‌بن سه‌رتان بده‌ن و هاواری فارسه‌کان بکه‌ن بڵێن ئه‌وه‌ ئێمه‌ نه‌بووین و تکایه‌ په‌یوه‌ندیمان له‌گه‌ڵ مه‌پسێنن و ئێمه‌ خزمه‌تکاری هه‌موو ئێوه‌ فارسه‌کانین و هه‌رچی بڵێن واده‌که‌ین، حیزبی دێموکراتی کوردستان له‌ ڕووی ڕێزو ئێحترامی به‌رامبه‌ر هه‌ڵوێست و په‌یوه‌ندی‌یه‌کانی
خۆی له‌گه‌ڵ هێزه‌ ئێرانی و خاریجی و کوردی‌یه‌کان ته‌نزیم ده‌کا و هه‌ر که‌س و لایه‌نێک ڕێز بۆ ماف و ئازادی‌یه‌کانی گه‌لی کورد دابنێ به‌ دۆستی خۆی ده‌زانێ و له‌به‌ر هیچ هێز و ڕێکخراوه‌یه‌ک ناپارێته‌وه‌ و ڕێزیش له‌ گشت لایه‌ک ده‌گرێ.
ژیله‌مو
کامیل ئۆستاد ئەحمەدی|19 Oct 2011 - 16:10
بەڕاستی جیگای داخە بۆ هەر کەس و لایەنیک جا چ لە سەتعی ڕیبەری دابێ چ وەک ئەندامیکی حیزبی دیمۆکڕات سەرەڕای بارودۆخی ناسکی ناوچەی ڕۆژهەڵاتی ناویین وکوردستان بە تایبەتی ،کەماوەیەک باس لە لێک نیزیک بوونەوەو یەک گرتنەوە دەکرێ بە خاتری یەک دوو قسە شەمچە بە خەرمانی بەرژەوەندیکانی نەتەوەی کورد و حیزبی دیمۆکڕاتەوە بنیی و بیرو هزری هەموو ئەویندارانی ئاشتی و ئازادی یەک بوون یەکیەتی لە لە ریچمە بەری و کورەی دوژمنانی کوردو کوردستان نیل بدەی و بە کەیفی خۆت بە سڵامەتی هەموو ئەو کەسانە بنووسی کە تەپلی یەک گرتنەوە لێ دەدەن .هاوار بۆ ئەو ئەو حیزبەی کە مێژووی کوردد لە ڕۆژهەڵاتی کوردستان بە بی میژووی ئەو حیزبە ناتەواوە ئیستا چۆن بۆتە دەسرازەی دەستی هیندیک بە ناوو نووسەر ......ئاخر ئەوانەی تەپلی دژەبەرایەتی لێ دەدەن لە کاتی لەت بووندا پیم ناڵیی بۆ لە ترسی مێشکوژ نەیان دەویرا لە دیوەکانیان بچنە دەرێ،لە پاشان بەرژەوەندیکانیان لە کام کاناڵی نەناسراودا ئاو دەخواتەوە ،ئاخر پێم ناڵێین خۆ ئەگەر ئەم ڕۆبڕیار بدرێ یەک بگرینەوە هیشتا زۆری دەوێ بەڵام کەسایەتی گەورەی کورد لە خۆڕا ناڵێ شەر بە ترسنۆکێک هەڵ دایسێ بەڵام بەهەموو کەس ناکوژیتەوە .کاکە گیان بە باوەڕی من ئەوە خەڵکی کوردستان دەبی لە سەر قسەت ڕیبەرانی دیمۆکڕات نەزەر بدەن نەک ئەندامانی لایەنەکان چونکە هەمووی لە ڕوی رق و قینەوەیە هەموومان ڕیبەرەکانی بە گشتی دەناسیین گیرو گرفتی بزوتنەوەی کورد ئەم ڕۆ بە داخەوە چۆنییتی بیر کردنەوەی کە سەکان نییە نەبوونی سیستمیکی وڵامدەرە بە حورمەتەوە تکایە ئەگەر پێمان چاک نابێ با فوو لە ئاگڕەکە نەکەیین .
کامران|19 Oct 2011 - 16:04
یەکگرتن ئامانجێکی باش و جێی ڕیزە، بەڵام من نازانم ئەگەر حیزبی دیموکراتی کوردستان لە بار شێوازی خەبات و ڕێبازدا خۆی جیا لە حدکا دەزانێ بە پیی کام معیار و بەکام پلاتفۆرمەوە کە حدکاش قەبولی بێ بۆ یەکگرتنەوە حەول دەدا. لە ماوەی ئەم چەند ساڵە کە ئەم حیزبەیان پیکهێناوە، چ ئالوگۆڕێکی بنەمایی لە بەرنامە و شێوەی کاری ڕێکخراوەیی حدکا پێک هاتووە کە حدک بە خۆی نزیک دەکاتەوە. کام خاڵی هاوبەش ئەم دوو لایە بەروە یەک هان دەدا. ئایا هۆیەکانی جیا بوونەوە لە حدکا حەل بوون و ئیتر کۆسپێک لەم حیزبەدا نەماوە و دەکرێ بەرادەران لە حیزبێکدا کاری هاوبەش بکەن؟ بە ڕاستی پێتان وانییە ئەمە بۆ هەر دوو لا زۆرتر حاڵەتێکی نمایشی هەیە تا شتێکی قوول و بنەمایی؟
hemn|19 Oct 2011 - 16:03
له حيزب دابران ئه و شتانه شي به دواوه ده بي
هيجري راست ده لي ئه گه ر به رژه وه ندي ميله تي كوردتان له به رچاو بوو ئه دي لو روشتن ئه گه ريش له به رچاوتانه وه رنه وه.........
ئه‌ییوب سوری|19 Oct 2011 - 16:00
ئه‌و وتوێژه‌ی ئه‌وشۆی کاک مسته‌فام به‌وردی گوێ لێ گرت به‌ ئاواتی ئه‌وه‌ی که‌ رێگایه‌ک بکاته‌وه‌ بۆ دیالۆک نه‌ک بۆ تێکه‌ڵ بوونه‌وه‌ ، چونکه‌ ئه‌گه‌ر درۆ له‌گه‌ڵ خۆم نه‌که‌م ئێستا به‌و ته‌رزی فکره‌ی که‌ له‌ زۆرێک له‌ هه‌ردووک لای ئه‌بینم باوه‌رم به‌ یه‌ک گرتنه‌وه‌یه‌کیی قورس و قایم نیه‌ چونکه‌ ئه‌و جیابوونه‌وه‌یه‌ به‌ راده‌یه‌ک خه‌لکه‌که‌ی لێک دوور خستۆته‌وه‌ که‌ پێموایه‌ ئێستا یه‌ک گرتنه‌وه‌ ئاکامی باشی نابێت . ئه‌وه‌ی من چاوه‌رێی ئه‌که‌م و پێموایه‌ ئێستا هه‌بێ باشه‌ ئاشتی و دیالۆگ و دۆستایه‌تیه‌ ، دوای ئه‌و وتوێژانه‌ی ئه‌و دواییانه‌ی کاک خالید عه‌زیزی پێموابوو کاک مسته‌فاش له‌ جاران نه‌رمتر ئه‌دوێت به‌لام ده‌بێ بڵێم که‌ به‌داخه‌وه‌ قسه‌کانی هێنده‌ ناشیرین بوون وه‌کو ئه‌وه‌ی ئه‌و خه‌لکه‌ ئه‌وا له‌ به‌رده‌رگایی رێبه‌ریه‌که‌ی ئه‌وان په‌توه‌که‌یان به‌کۆلێدادابن و جێگایه‌ک نه‌بێت شه‌وی لێ رۆژ بکه‌نه‌وه‌ وابوون. به‌ ناسیاسی له‌ قه‌له‌م دانی کاک خالید و هه‌لوێسته‌کانی و شوبهاندنی حدک به‌ کۆماری ئیسلامی هه‌لده‌گرێت که‌ حدک به‌خۆیدا بێته‌وه‌و جارێک و بۆ سالانێکی دوورودرێژ ئه‌و درووشمه‌ به‌ ئارشیو بسپێرێت و له‌ جیاتی ئه‌وه‌ گوروو تینێکی زیاتر به‌ تێکۆشانی بدات و هه‌وڵ بدات ئه‌و درووشمانه‌ و نوێگه‌ریانه‌ی که‌ قه‌ولی جێبه‌جێ کردنی دابوون چالاک بکاته‌وه‌ تاکوو کاک مسته‌فایی هیجریش چیتر سوژنمان له‌ چاو رانه‌کات که‌ ئه‌وانی به‌ درووشمی به‌ره‌و به‌نه‌ته‌وه‌یی چونی پتر و نوێبووونه‌وه‌ حیزبیان به‌جێ هێشتوو ئێستاش تینیان بۆ هاتوه‌ که‌ دێینه‌وه‌و چیدی پێمان نه‌ڵێ فه‌رموو به‌بێ قه‌ید و شه‌رت وه‌رنه‌وه‌ به‌لام وه‌ک جه‌ماعه‌تێک نه‌ک وه‌ک حیزب. رێبه‌ری حیزب جاریکی تر به‌خۆی دا بێته‌وه‌و واز له‌و دروشمه‌ به‌ قه‌ولی کاک مسته‌فا بێ نێوه‌رۆکانه‌ بێنێ.
هەلمەت|19 Oct 2011 - 15:48
وەلللللاهی لێی گەرێن با ئەو بەشەی کە کاک مستەفا بۆیی دیاری کراوە "رۆژهەلاتی کوردستان" کەس دەستی لێ نەدا....دلنیام کاک مستەفا پیی وایە رۆژهەلات و ئەو خەلکە چاوراوەی رۆژهەلاتی کوردستان حیسابی بۆ دەکا...کاک مستەفا پێی وایە ئێستاش زەمانی تاقمانە جوتێیە دەتوانێ بچێتە پشت تریبۆن قسە بۆ خەلکی هەژار و بێسەواد بکا..........کاکە خەلک زۆر لە و حیزبانە تێگەیشتوو ترن چ پێویست ناکا ئەوانە یەکدی بگرنەوە و با هەردوکیان خەبات بکەن کێهایان دەستکەوتی زیاتری بۆ کورد هێنا دی ئەوە دەستی خۆش دەنا ئەو شەرو و هەلایەی پێناوێ.........حیزبی دێموکراتی کوردستان وا تازە هاتۆتەوە سەر رێچکەی لە مێژینەی خۆی و تێکە؛ بونەوە ‌ێچ مانایەکی نیە مەگەر لە بیریان چۆتەوە چیان بەسەر ئەو هەمۆ پێشمەرگەیە هێنا بە ت.م بە دەیان تەشکیلاتی نەهێنی لە ناوەند تێک و پەکان دا تەنیا بۆ تێک شکاندنی حدک و.... هەر لەوانی تر گەرێ ......
Azad|19 Oct 2011 - 15:47
دوو هــۆ ی سەرەکی بەدی دەکرێن لە قسەکانی کاک مستەفا. یەکەم ، ئەو گەرەکیە حێزبی دیمۆکراتی کوردستان ناوی خۆی بگۆڕێ ، ئەگەر حێزب ناوی گۆڕی ئیتر پێویست بەیەکگرتنەوە ناکا، لە بەر ئەوە ئیتر دوو باڵــی حێزب نەماوە تا یەک بگرنەوەو ئەویش ئەو هاوڕێانەی لەکۆڵ دەبێتەوە و بۆ هەمیشە نەجاتی دەبێ ! ! دوو هەم هۆ ئەوەیە ئەگەر ئەو حێزبە یەک بگرنەوە ، باڵەکەی بەڕێزیان لاوازتر دە بێ و وەک دیارە هەورامییەکانیش پشـتی ناگرن، لە ڕاستیدا ئەوەیە گرفتی گەورە. ! هۆی تری زۆر هەن .

بەڕاستی سەیرە کاک مستەفا ئەوەندە حێزبە هاو پەیمانە فارسەکانی بەنەزان و گەمژە دەزانێ و پێیوایە ئەوەندە گەمژەن نازانن ئەو بەیانییە هی کامە حێزبە ! !

سەبارەت بەناو گۆڕین ، لە دووایدا دەبێ بێژم زەمانێ حێزبی دیمۆکرات ناوی حێزبی دیمۆکراتی کوردستان بوو، کاک مستەفا لە سەرەتایی دەخوێند. وتەەکانی کاک مستەفا تەنیا مەسرەفی داخلی هەیە ! واتە تەنیا دڵی هاوبیرەکانی خۆی خۆش دەکات ! بژی ئەو کەسانە هەوڵ بۆ یەکگرتنەوەی هەردوو باڵی حێزب دەدەن ! .
سامان|19 Oct 2011 - 15:40
کاک خالید عه‌زیزی زۆر زیره‌که‌ کاک مسته‌فای وه‌دنگ هێنا . به‌ڵام خوا وه‌کیلی کاک مسته‌فا زۆر خه‌راپ وه‌ده‌نگ هات.
هەنار|19 Oct 2011 - 15:39
سکرتێر ئاوا قسە بکە حەقە ئەندامەکان بەیانی زو دەست دەنە تێڵا و تفەنگ بۆ سەر حدک
ئالان|19 Oct 2011 - 15:37
.... به‌ داخێکی گرانه‌وه‌...
مارادۆنا|19 Oct 2011 - 15:36
ئێستا ده‌رده‌که‌وێ که‌ هه‌ڵوێست و لێکدانه‌وه‌و و بۆچونه‌کانی کاک خالید عه‌زیزی باش کاری کردووه‌. ئه‌و تۆپه‌ی که‌ کاک خالید خستوویه‌ته‌ مه‌یدانی حدکا وا به‌ ئاسانی و به‌ قسه‌ سه‌یر و سه‌مه‌رانه‌ی کاک مسته‌فا نا گه‌رێته‌وه‌ مه‌یدانی حدک.
کاروان|19 Oct 2011 - 15:32
به‌ ڕاستی پێم وابوو کاک مسته‌فا هیجری به‌ ئیحترام باسی کاک خالید عه‌زیزی ده‌کات که‌ هه‌میشه‌ به‌ سه‌داقه‌ت و ڕاشکاوی باسی لێک نیزیک بوونه‌وه‌ی کردووه‌. ووشه‌ی چه‌واشه‌ و ناسیاسی و شتی وا بۆ سکرتێری حیزبێک زۆر نەشیاوە.
ناوم ناگورم خو تو خوا نیت|19 Oct 2011 - 15:20
سڵآو ، به‌رێز کاک خالید عه‌زێزی ،تکایه‌ هاوری به‌رێز پیم وایه‌ ئیدی به‌س داوای یکگرتنه‌وه‌ بکه‌ین ، چون وا وێناچی هیچ قازانجیکی هه‌بی ، با هه‌ست و توانای خومان ڵه‌ پیوندی ڵه‌ گه‌ل دۆژمن بۆ خه‌بات تیپه‌ر که‌ین ، هه‌ر وه‌ک ده‌زانین حیزبی دێموکرات هه‌ر ڵه‌ کونگری 2 را ئه‌و کیشه‌ و گرفتانه‌ی هه‌یه‌ و تا ئیستاش ته‌واو بونی نی، با بۆ یکجاری یکگرتنه‌وه‌ وه‌ک دۆڵه‌میکی چاک هه‌ڵیپیچین و ڵه‌ ناو سه‌ندوقیکی پۆڵای نین بمینیته‌وه‌ بۆ میژو ، و به‌ یکجاری بۆ هه‌تا هه‌تایه‌ باس به‌ یکبونی ماڵی دێموکرات نه‌که‌ین ، هه‌ر که‌س دێموکرات بی ڵای خه‌ڵک پیناسی هه‌ر ده‌بی ،ئه‌خه‌ یا ئیمه‌ش هیچمان پی نی یا ئه‌گر قسه‌ و کرده‌ومان هه‌یه‌ ،با بروین بۆ پیشه‌وه‌ تا که‌متر به‌بینه‌ لۆمه‌ی عالم یکی که‌ ،ته‌رخان خۆری بن سێبه‌رین ،
برای به‌رێز کاک مسته‌فای هیجری ،وا بزانم ئه‌و سه‌رده‌مه‌ سه‌رده‌می زۆری نی ،کاکه‌ گیان ناوم ناگۆرم خو نه‌ ئاغای قه‌دیمی نه‌ زه‌مانی هیتڵیر و ئیستاڵینه‌ ،برام فه‌رمو حیزبایه‌تی خوت بکه‌ ،ئه‌و خه‌باته‌ جه‌ماوری ڵه‌ کونگری 14 بریارت بۆ داوه‌ ، ئه‌وه‌ باشترین شوعاره‌ ،هه‌م شوعاری سه‌رده‌مه‌ هه‌م شوعاریکی مودرنیزمه‌ ، هاوری باشت هه‌یه‌ ! ،به‌ سه‌ری شیخی برهانی ئه‌گه‌ به‌ کیلو حیساب و کیتاب هه‌بی ڵه‌ هه‌مو حیزبه‌کان قورستری سه‌ر به‌رز بی ، به‌ڵام تکایه‌ ناومان مه‌هینه‌وه‌ ،چون هه‌مو وجودمان ،ژیان و ته‌من و ته‌نانت ژیانی مالو منداڵمان ڵه‌و ریگایه‌ دا نا وەک هێندێک کەس به‌ میوانی نه‌بوین به‌ ئه‌ندامی رێبه‌ری، ده‌ست ڵه‌ به‌روکمان به‌رده‌ ،به‌سه‌ ، .،،،،،،،
بەهار|19 Oct 2011 - 15:14
کاک مستەفا سەرەڕای هەر زەعفێک کە هەیبێ، قەت ئینسانێکی بێ نەزاکەت نەبووە. لە بیرمە کاک تیمور جاریک بە حەدەکی وت وەک القاعیدە وایە. هیوادارم کاک مۆستەفا ئەو قسەی حدک وەک کۆماری ئیسلامی لە کاک تیمور وەرگرتبێ و وتەی خۆی نەبێ
شؤره ژن|19 Oct 2011 - 15:10
به خوا به س سیاسه ت مه دا ر نین ئه و داخه ش ئه م کؤژی به ته مان له گؤ ره پا نئ داهاتوئ سیاسی روژهه لاتیشه جیگه تان بیبیت هیوادارم خه لک هوشیار بن تا خوتان راست نه که نؤ به دواتان نه که ون هه تا مه جبور نه بن تؤشی سه ر نویشتئ خه لکی باشور بن
كاميار ره حيمى|19 Oct 2011 - 15:07
با تکا له خه لکی کوردستان بکه ین هیچی تر داوای یک گرتنه وه ی حیزبه کان نه که ن. ئه گه ر سکرتیر شتیکی وا بلی وای له حالی ئه ندامان یاخود خه لکه که ی.هه ر که سایه تییه کی وه ک کاک مسته فایه د ه بیته هوی جیا بووه نه ی له و شیوه یه دواتریش خویان به که سانیکی وه فادار داده نین بیر له وه ناکه نه وه که روژانیک پیکه وه خه باتی چه کدارییان بوه.ئه گه ر کاک مسته فا وا ده لی نه ک یک ناگرینه به لکوو ۱۰۰۰ کیلو مته تریش دوورتر ده روین تا قه ت یک نه گریته وه.
کاولان|19 Oct 2011 - 15:04
ئافه‌رین کاک مسته‌فا
به‌راستی قسه‌کانت جوان و به‌ جێ بوون. حیزبی دێموکراتی کوردستانی ئێران شانازیت پێوه‌ ده‌کا. بی گومان له‌ کۆنگره‌ی 15 دژی ئه‌و بۆچوونه‌ش راده‌وه‌ستین که‌ هه‌ر ئێستا له‌ نێو ریزه‌کانی حیزب دا هه‌یه‌ که‌ ده‌یانه‌وێ سکرتێر بگۆرن. حیزبی ئێمه‌ به‌و ده‌فته‌ری سیاسیی و رێبه‌رییه‌ وه‌ هه‌ر تۆی لایقه‌. من 5 ساڵه‌ دژایه‌تی لایه‌نی جیا بووه‌ ده‌که‌م، به‌ڵام ئه‌و قسه‌ جوانانه‌ت وای لێکردم که‌ له‌مه‌ولا تا ماوم ده‌بێ ئه‌فسوس بخۆم که‌ تۆ سکرتێرمانی. بریا ئه‌و مساحبه‌ت هه‌ر نه‌کردبا. هه‌ر چه‌ند ده‌زانم به‌ زۆریان پێ کردی. به‌ڵام کارتی به‌ره‌نده‌ت دا به‌ ده‌ستی لایه‌که‌ی دیکه‌وه‌و له‌مه‌و به‌ولا ئه‌وه‌ خالید عه‌زیزییه‌ که‌ مه‌یدانداری ده‌کات و خه‌ڵک بۆ لای خۆی راده‌کێشێ. شه‌پۆلی ناره‌زایه‌تی هاوڕێیانی ده‌ره‌وه‌ به‌ رێوه‌یه‌.
Sadigh Ostad Ibrahimi|19 Oct 2011 - 15:03
Are Kaka Hata Kange HDK Xoyi va Xalki Kurdistan Friw Dada , Are Kas Niya Ba Min Ble Tekal Boonawa La Gal AV ne Soodeki Haya ? Basha Awana Chen u Ken Ka Awa Xoyan Pe Mohima ? Ba Kurdistan aw layeni Mostafayi Hijri Agar Bebn Ba Xodash Ghaboolem Nin ,
shemal|19 Oct 2011 - 15:02
سڵاو به‌رێزان
به‌ داخه‌وه‌ ده‌قی قسه‌کانی کاک مسته‌فاتان بڵاو نه‌کرده‌وه‌ له‌ راستیدا ئه‌گه‌ر تا ئێستا گۆمانم له‌وه‌ هه‌بوبێ که‌ حدکا یه‌کگرتنه‌وه‌ی ده‌وێ ئێستا دڵنیام که‌ ده‌یهه‌وێ چونکه‌ به‌رێزیان وتیان به‌ بێ هیچ مه‌رج و وتووێژ حازرن که‌ کۆنگره‌ی هاوبه‌ش به‌ نه‌زاره‌تی نازران بگرێت بۆیه‌ پێم وایه‌ ئه‌و جۆره‌ قسانه‌ دروست نین تکایه‌ له‌ نوسینی ده‌قی وتووێژه‌کاندا به‌ مه‌به‌ست ده‌سکاری مه‌که‌ن
قاره‌مان هه‌ولێری|19 Oct 2011 - 14:57
ته‌نها گریانم دێت بۆ حالی ئه‌م کورده‌ که‌ بۆ ئه‌وه‌نده‌ ره‌قین له‌گه‌ڵ یه‌کدی باشه‌ ئه‌گه‌ر ئیستا وابن ئه‌ی که‌ ئازادبوون ئه‌و کاته‌ چی له‌ یه‌کدی ده‌که‌ن .....به‌داخه‌وه‌
رحیم دستیار|19 Oct 2011 - 14:53
ئەو قسانە شتێکی چاوەروان نەکراو نەبوون و ئەگەر ئەجەل ئیزن بدا ئەوە شتی سەیرتریش لە کاک مستەفا دەبیسین.
من تەنیا ئەوەم پێ ناخۆش بوو کە کاک مستەفا بووختان بە هێزە ئێرانیەکان دەکات و دەڵێ ئەوان حیزبەکەی منیان لە گەڵ ''حدک'' لێ تێک چووە و گوایە دەبێ چەندین لایەنیش بن!!! لە کاک مستەفای وایە هەموو لایەنەکان وەک جەنابیان زیاتر رۆژنامە و گۆڤار و بەیاننامەی حیزبەکان بە ''عەکس و وێنەکان دەناسنەوە.ئەمن دڵنیام ئێستاش کاک مستەفا بۆی هەزم ناکراوە کە حدک ئەگەر لە حیزبەکەی خۆی گەورەتر و ناسراوتر و خۆشەویستر نەبێت ، ئەوە هیچی کەمتر نیە.
حەیف بۆ رێبەرایەتی حدک ئارەزووی هاوسەنگەری و هاوخەباتی لە گەڵ ئێوەمانانیان کردۆتە وێردی سەرزاران.بە راستی حەیف
hiwa|19 Oct 2011 - 14:50
هه موو شتیک <مدت زمانیکی>هه یه دواویه اکسپایر ده بی-hdki u hdk وه ختیان به سه ر چو کاکه!
سەرۆک|19 Oct 2011 - 14:47
منیش وەک خۆم ھیچ چاوروانێکم لە کاک مستەفام نیە لەوە زیاتر، .
akram|19 Oct 2011 - 14:46
نازانم کە هاوڕێیانی ڕۆژهەڵاتتیمەز بۆ ئاوا چەواشەکاری دەکەن، کاک مستەفا چەندین جار گوتتی کە ئێمە ئامادەین بە شەرت و مەرج لەگەڵ ئەو هاوڕێیانە یەکبگرینەوە، بەڵام ئەوان تەنها شۆعار دەدەن و لە کردەوەی عەمەلی دا هیچ ناکەن بۆ ئەوە یەکگرتنەوە بێتە ئاراوە.

جا هاوڕێیانی ڕۆژهەڵات تایمز وا باسی ئەم وتوێژە دەکا کە گوایە تەنها بۆ هێرش کردنە سەر لایەنی مامۆستا ببوبێ، کە لەگەڵ ڕاستی وتوێژەکە دا زۆر دوورە. باشترە هەموو خوێنەرانی ئەم ماڵپەڕە وتوێژەکە ببینن دوای نەزەری خۆیان بنوسن چونکە ڕؤژهەڵاتتیمەز وەکوو هەمیشە هەوڵ دەدا شتەکان بە لای لایەنی مامۆستا بشکێنێتەوە و ئەوان وەکوو فریشتە لە قەڵەم بدا و کاک مستەفا و هاوڕێیانی وەکوو خوازیاری ناکۆکیەکان. شەرم بکەن!
ako|19 Oct 2011 - 14:44
به‌خوا بابه‌ چاک خستیه‌ ناو مستی ئه‌و براده‌ره‌ دڵ سافانه‌وه‌ که‌ تێ ده‌کۆشان بۆ یه‌ک گرتنه‌وه‌، کاکی خۆم باشه‌ پیاو تۆزێک مه‌نتیقی بێت، ئه‌و حیزبی دیموکراته‌ تازه‌ نابێته‌وه‌ به‌و حیزبی دیموکراته‌ که‌ جاری جاران بو. وزه‌ی خۆتان سه‌رفی کارێکی بێهوده‌ مه‌که‌ن.
سمایل زارعی|19 Oct 2011 - 14:32
وه‌ڵڵا بابه‌ ته‌واومان كرد! هه‌ر ئه‌وه‌ مابوو پێمان بڵێ‌، جا كه‌ی‌ وای‌ نه‌گوتووه‌، خۆ هه‌میشه‌ هه‌ر وا ده‌ڵێ‌، وادیاره‌ هێرشی‌ كردۆته‌ سه‌ر حدك جا كاكه‌ بڵێ‌ كه‌ی‌ نه‌یكردوه‌، جا با بیكات، بزانم چی‌ پێ‌ ده‌كرێ‌!‌(زۆری‌ ویست و هیچی‌ نه‌گه‌یی‌، هه‌ر تۆبه‌یه‌ ده‌یده‌ینێ‌، ئه‌ویشی‌ نه‌گه‌ره‌كه‌!) شتێكی‌ تازه‌ نیه‌ به‌ڕاستی‌، من تا ده‌مرم هه‌ر ئه‌و چاوه‌ڕوانییه‌م لێیه‌تی‌ و قه‌ت پێم وا نیه‌ له‌وه‌ باشتر بێ‌. به‌ هیوای‌ چاك بوونی‌ كاك مسته‌فا و به‌ سڵامه‌تی‌ هه‌موو ئه‌وانه‌ی‌ ته‌پڵی‌ یه‌كگرتنه‌وه‌ لێ ده‌ده‌ن. (سمایل زارعی‌)
دیاکۆ|19 Oct 2011 - 14:23
کوڕه با هه ر قسان بکه ن له ده شتێ کۆیه! با بزانین چی ئه که ن له دا هاتوو دا؟!
له خۆی،ه ، ماکۆ ،و سڵماس، تا سه رد ه شت و بیجاڕ کرماشان تان له به ر ده ست دابوون،چیتان کرد، چیتان بۆ کرا؟ وه ک شه ڕه قسه ی مناڵان ئه چی، ماوه یه ک ده نگ ناکه ن دوای له نا کاو وه ک شیری کوڵیوو هه ڵ ئه چن! وه لله بابه ته واو تان کرد له کوردایه تی!
كاوە|19 Oct 2011 - 14:22
من هیچ وەخت بە قسەکانی کاک مستەفا دڵگران نابم، لەبەر ئەوەی زۆر باش دەیناسم!
بەڵام دڵگران دەبم کاتێک هێندێک بۆچووننووس کاک مستەفامان لێ دەکەن بە فریشتەی نەجاتی گەلی کوردو یەکیەتی ریزەکانی بنەماڵەی دێموکرات. کاکە وەڵا کاک مستەفاو کاک تەیموورو کاک حەسەن و کاک شاهۆو....... هیچ جیاوازیەکیان نیەو هەموویان وەک یەک بیر دەکەنەوە.
هەر لێرەش با دەستخۆشییەک لە کاک سمایل زارعی بکەم، بەراستی بەو فکرەی کە برادەرانی حدکا هەیانە، یەکگرتنەوەی جی!
reza sablagh|19 Oct 2011 - 14:20
ja delan bo yek nabnawa hezb demokrat

1 2 >


تۆش ده‌توانی به‌شداریی له‌و باسه‌دا بکه‌ی به‌ مه‌رجێک:
- به‌شداریت پێوه‌ندیی به‌ ناوه‌رۆکی بابه‌ته‌وه‌ هه‌بێ نه‌ک ره‌خنه‌ له‌ که‌سایه‌تیی نووسه‌ران یان که‌سایه‌تیه‌کان
- زمانێکی وه‌هات به‌ کار نه‌هێنابێ که‌ رۆژهه‌ڵات‌تایمز به‌ بێ‌ڕێزی به‌ که‌س یان لایه‌نێکی تایبه‌تیی بزانێ





avatar
avatar
avatar

avatar
avatar
avatar
avatar
avatar
avatar
avatar
avatar
avatar
avatar


هه‌موو مافێکی ئه‌م ماڵپه‌ڕه پارێزراوه|بڵاوکردنه‌وه‌ی بابه‌ته‌کانی رۆژهه‌ڵات‌تایمز به‌ بێ ئاماژه به سه‌رچاوه‌ی بابه‌ت قه‌ده‌غه‌یه